26 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], korkaksan sevme beni


Beni bir gün bırakacaksan sevme…

Beni ben oldugum için sev. Beni hayatta güçlüyüm diye sevme,

Agladıgım çaresiz oldugum vakitler sev beni.

Sarma beni keyiften bacak bacak üstüne atmısken,

Isyan edince dudaklarım o zaman sarıl sustur beni sustur ki cennete oynayayım seytana degil.

Beni seni güldürüyorum diye sevme, agladıgında yanında olacagım için sev beni.

Beni mutlu etmek için seni seviyorum deme içinden geldigi zaman seni seviyorum de bana.

Bana asık olma yazınca birkaç satırı, beni öyle bir anda sev ki hiçbir seyim olmasın o anda tut yakamdan. Önünde engel yokken beni sevme, karsına dikilirse daglar pes etmeyeceksen sev beni.

Pusu kurmussa deli yalnızlıklar o zaman sev beni.

İ
nsanlardan korkuyorsan beni sevme, bir Allah de birde sen de bunun için sev beni.

Ben mutlu oluyorum diye öpme beni, sevdigin için dokundur dudaklarını kalbime…

Ben istedim diye tutma ellerimi, ansızın kalabalıgın ortasında seni seviyorum diyerek haber vermeden güzelce taciz et ellerimi güldür yüzümü.

Korkusuz degilsen sevme beni,

Seveceksen deniz feneri kadar cesur ol benimle dal en korkunç karanlıklara öyle sev beni

Diyorum iste anlıyorsan eger,

KORKAKSAN sevme beni…



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi