1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], SENI ISTIYORUM SIMDI

SENİ İSTİYORUM...ŞİMDİ!
Hiçbir duygumu ertelemedim ben. Yaşayacağım hiçbir şeyi sonraya
bırakmadım.
SONRA DİYE BİR ŞEYİN OLMADIĞINI BİLİYORUM ÇÜNKÜ. Hep yarına dair
hayaller
kurmak, gelmesi mümkün olmayacak zamanları beklemek benim işim değil.

Aşk zamana meydan okur ama sen karşı koyamazsın zamana. Orada durup
öylece
bekleyemezsin geleceği. Bir adım atmalısın, bir el uzatmalısın aşka
doğru.

Aşkın anahtarı cesaret değil mi yar? Cesur olmak gerekmez mi bir sevdayı
yaşamak, bir sevdayı büyütmek için?

Kaç gece yalnız geçti hesaplasana...Kaç gece bir günü düşünerek geçti.
Neler yapabilirdik, neler yaşayabilirdik düşünsene...

Her sabahı birlikte karşılamak vardı seninle. SEVİŞMEKTEN YORGUN DÜŞMÜŞ
BEDENİNİ ÖPÜCÜKLERLE YENİ GÜNE HAZIRLAYABİLİRDİM. Gözünü açar açmaz ilk
gördüğün şey ben olurdum ve sen benim yüzümde mutluluğu görürdün.

Bu kentin her yerinde, herkesin içinde el ele dolaşabilirdik.
Girmediğimiz
sokak kalmazdı. Bakışlara aldırmadan sokağın ortasında sarılıp
öpebilirdim
seni.

Bir şarkıyı sözlerini bilmesek bile bağıra çağıra söyleyebilirdik. Sonra
bir
filme gider, bir kitap okur; denize bakar günbatımını izleyebilirdik.

Paylaştığımız her an beynimize bir daha çıkmamak üzere kazınırdı.
Özlerdik
birbirimizi delicesine. Bir saati yalnız geçirsek, bir sonraki saati iki
saatlik yaşardık. Yaşayamadığımız o bir saatin acısını çıkarmak için.

Peki biz ne yaptık? Aşkı bir bekleyişin sırtına yükleyip ona sadece
uzaktan
bakmakla yetindik. HER AN AŞKI YAŞAMAK VARKEN, HER GÜN BİRBİRİMİZİ
YENİDEN
KEŞFETMEK VARKEN, BU YOLDA BİRER KAŞİF OLMAK VARKEN SÜRGÜNLERİ YAŞAMAYA
MAHKUM ETTİK BİRBİRİMİZİ.

Bu sürgünlüğe son vermenin zamanı geldi artık. SANA HUZUR VAADETMİYORUM.
Aşkta huzur arayan yanılır. Ben tutkunun en koyu, en deli sözcüsüyüm.
Onlar adına konuşuyorum. Yarını olmayan zamanlarda hiçbirşeyi düşünmeden
erimek adına konuşuyorum.

Gözlerinin içine bakıp 'SENİ SEVİYORUM' demek istiyorum. Aşkın akışına
kapılıp hiçbir kaygı duymadan gidebildiğim yere kadar gitmek istiyorum.

SENİ İSTİYORUM EY YAR! CAN'ıma bir can daha katmak için, ruhumun
yalnızlığına, yüreğimin acısına son vermek için, daha mavi bir deniz,
daha
mavi bir gökyüzü, daha mavi bir sevda için.

SENİ İSTİYORUM, yarın, öbür gün, öbür hafta, öbür ay, öbür yıl değil....
ŞİMDİ!!!!!!.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi