1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], aşk yükledim kapına geldim

Doğuştan hücrelerime, bol sevgi yüklenmiş
Bedenimin içine, avuç içi kadar bir yürek,
Yüreğimede, emanet bir can verilmiş
Sevgi hazinem yüreğimle,
Aşk yüklendim kapına geldim
Bana kapıyı açar mısın?

Çok şaşırdın...
Hoşgeldin demek yok mu?
Görüyorum ki kimsin? niye geldin?
Der gibi bakışların
Otur yanıma anlatayım;
Çok girenler oldu gönül kapımdan içeri
Hiçbiri göremedi içindeki sevgileri
Girenler birkaç gün kaldı
Sanki vefasızlar oteli sandı
Kimi girdi uyuyakaldı
Kimi bir tutam sevgi aldı
Kimi de çok ağır yaraladı.

Bu yürek sahte sevgilerin
Çoğunluk olduğu dünyada
Hep azınlık olarak kaldı
Anlayanı olmadı,belki anlatamadı
Aynı kefeye konmaktan utandı.
Suçlu bir deniz gibi
Kabuğuna çekilip kaldı
Gerçek sevgiyi bulamadı
Belki sen anlarsın diye
Gelip kapını çaldı.

Şimdi sana soruyorum
Ey sevgili;
Yüreğimi sevindirip kapını açar mısın?
Geçmişimi silip elimi tutar mısın?
Acılardan arındırıp canına katar mısın?
Ömrümün kalanını benimle yaşar mısın?

Turan Ergun



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi