1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], GOZLERIM KAPALI

Gözlerim kapalı
 
 Sol avucumun içiyle, sol yanağımı, küçücük bir bebeğin ateşini kontrol eden el yumuşaklığıyla kavramışım. Sol dirseğim cam bir masanın kırılgan yüzeyine dayalı. Kendi kırılganlığımın acı veren depreminin sonucunda çatlamış sıvalarını seninle harçlamaya çalışan ruh herşeyden kork diyor bana. 
 Sen karşımda duruyorsun, tam karşımda, öylesine yakın ve öylesine
uzaksın ki, seni seyrediyorum seni dinliyorum "yüreğine sahip çık" diyorsun. Gözlerimde yine o hüzün, kimse görmüyor, sana bakıyorum. 
Avucum yüzümü kavrıyor, yukarı doğru kayarak alnımı sıkıyorum, sol elimin işaret parmağı alnımda ileri geri kayıyor, baş parmağım şakağıma 
bastırıyor. Gözlerimi kapatıyorum, ellerim uyuşuyor...
Her parmağım bir diğerine yol gösteriyor, başka bir dokunuşu hissettiriyorlar birlikte yüzüme. Parmaklarım farkında değil,ben farkında değilim, sen farkında değilsin, yüzüm hissediyor. Bu el benim elim değil artık, senin elin... 
 Göz kapaklarıma dokunuyorsun usulca,parmakların titriyor,kaşlarımın
kavisinden yüzümün yanına doğru kayıp, işaret parmağınla dudağıma
ulaşıyorsun, kurumuş dudaklarım yanıyor, belli belirsiz bastırıyorsun, tek parmağınla yoğuruyorsun dudağımı, aralıyorsun dişime dokunuyorsun, 
dudağımın içindeki ıslaklığı alıp kuruyan yerleri nemlendiriyorsun. Olmuyor,kavruk dudaklarım suyu emen toprak gibi çekiyor nemi, avucunun içiyle yumuşacık kavrıyorsun yüzümü. Ateşim mi çıktı parmakların mı serin? Titrek parmak uçların kirpiklerime dokunuyor, yüzümde acılı bir coğrafyanın çizgilerini arıyor gibisin. İki kaşımın arasındaki çizgiye takılıyorsun bir ara, sonra burnumun kavisinden inip usul bir yolla dudağımı aralıyorsun yine, burnumun kalkık ucunu birazcık daha kaldırıyorsun parmak içlerinle, hayta bir çocuk ifadesi veriyorsun yüzüme. Sonra avucunun içine alıyorsun yüzümü.Sıkıyorsun. İç geçiriyorum, nefesim avucunu yakıyor, aşağı doğru inerek çenemi
kavrıyorsun sıkıca. Yüzümü sana doğrultuyorsun. Gözlerim kapalı...
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi