30 Nisan 2010 Cuma

m~a~k~a~r~n~a demedi " bayrami.... :(((((

---------- Forwarded message ----------
From: Sili Ozerdim <siliozer...@gmail.com>
Date: 29 Nisan, 21:40
Subject: Fwd: demedi " bayrami.... :(((((
To: ARKA BAHCE


demedi " bayrami.... :(((((

Demedi' bayramı

O gün, *Obama "Demedi"* diye bayram oldu.

Normalde bir şey olunca ya da denilince bayram yapılmaz mı?.. Bunlar
bir şey
*denilmeyince *bayram yaptılar...

Ki televizyonlar o an *"demedi"* haberleri yayınladılar:

*"Obama demediği konuşmasında..." "Çok geniş yankı bulan dememesi..."*

*"ABD Başkanı'nın demediği gibi..."*

(Ben size Türkiye'nin yaşadığı, ama üzeri hemen örtülen bir rezaleti
anlatmaya çalışıyorum aslında.)

*ABD Başkanı Obama, 24 Nisan* konuşmasında* "soykırım" *kelimesini
kullanmayıp, yerine "*büyük felaket"* deyince, bizim *Başbakan*
gazetecilere
mutlulukla "*dinledim" *dedi:

*"Dinledim... Sayın Obama bizim hassasiyetimizi iyi bildiği için, o
istikamette bir şey demedi..."*

Oysa Obama, *"20'nci yüzyılın en kötü mezalimliklerinden birini bugün
anıyoruz... 1.5 milyon Ermeni katledildi ve sürgüne gönderildi...Büyük
felaket (Meds Yeghern) Ermeni  tarihinde yıkıcı bir bölümdür"*
demişti...

Bir ulus için bundan ağır suçlama hakaret olabilir mi?..

İngilizce bilmeyen* Başbakan*, demek ki* "demedi"*yi dinledi...

Baktı ki *demedi.....*

İşte o an* "demedi bayramı" *başladı...

Şimdi kalkıp "*Bizim bu demedi bayramından niye haberimiz
yok"*diyeceksiniz...
Tamam ama* "demedi"*  bayramı yarım kaldı...

Çünkü dinleyenler arasında dil bilenler de vardı......

Dışişleri Bakanlığımız bir açıklama yaparak *Obama*'nın konuşmasını
ınadı ve
* "Hatalı ve tek yanlı bu açıklamayı esefle karşılıyoruz" *dedi...

Ve bayram bitti...

Bu haldesin işte *Türkiye... *
 Bu eşsiz cennet vatan üzerinde, bu 72 milyonla, bu çağda... Seni
sürükleyenlerin peşine düştün de...

Yazık sana...
Yazık...

------------------------------

--
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!

"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...

Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...

Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi