27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], ELIMDE VALIZIMLE ATLADIM BUTUN UMUTLARA

Taşınıyorum artik bu hayattan..gidiorum veriyorum kendimi baska rüyalara.Elimde bir valizim içinde yalnızlığım nokta konmamış bir sevgim ve bazen ağlayan bir kalemim vardı. Geride bıraktım satılmış rüyalar terk edilmiş kalpler ve bir Annem vardı gitme diyen..Bıraktım Satir aralarında yıpranan bir gençliği bıraktım geçmişe yeni tozlu bir sayfa açarak yürümeye başladım arkama bakmak istemezcesine..Yolda yürürken bir yandan da hayata Tanrı’ya yalvariordum.Tanrım ne olur Yalnizligimi alma istemez bu kalp bir ask daha diye dua ediyordum.Ardın dan umut ediodum yeni hayatlarda yeni renkler bulacağımı ama bir yandansa düşünüyordum yeni yalnızlıkların da beni bulacağını.Ama Umut fakirin ekmeğidir derler ya benimkide öyleydi. ilerliyordum gençliğimin kaybolan sokakların da kendimi bulduğum kaldırımlardan simdi baka baka geçiyordum yavaş yavaş geçmişin bana ayrılan bir öykünün yırtılmış ve yıpranmış sayfalarına basarak yürüyordum.Ve durağan bir istasyona doğru yaklaşmaya başladım.bir tren gözüktü karanlık düşlerin yitip giden rüyaların içinden çıkıp gelen..Yaklasiodu ağır ağır trenin üzerinde hafif kaybolmuş bir yazı umut yolculuğuydu adı.hayat umut tacirliği yapiodu goslerimin içindeki yanan ruha baka baka.Biniyordum artik umutlarıma rüyalarımın üzerinde yolculuk edecektim tren yavaş yavaş ilerliodu pencerenin camlarına baktiim da arkasında unutulmuş sözler yıpratılmış sevgiler yok olmuş düşler kaybolan yeminler geçiyordu teker teker.Aklımdan Anne’mle olan bir diyalog geçti "anne sahne şandım dünyayı yandı dusler die gözyaşimdan akıp geçti umutlarim gibi. 
Hayat yavaş yavaş son duraginaa yaklasiyodu ve elimde valizimle atladim yeni rüyalara.. 
Indikten hemen sonra hayat öyle bir esti ki yalnızlıklarım iliklerime kadar işledi… 

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi