29 Nisan 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SEVENLER İÇİN

Sevgi ressamın tuvalinde resim'e, şairin yüreğinde şiire, yazarın kaleminde öyküye dönüşürmüş. Sevmek, bir sanatmış, değerini bilene. Bilinmezi bilmekmiş. Sevgi acıya, zorluğa, hasrete göğüs germekmiş...
Gece midir insanı hüzünlendiren , yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, yoksa ben miyim düşünmek için geceyi bekleyen?...
Unutmak  zor, anlatmak ise imkansız seni, çünkü sen unutmaya çalıştıkça hatırlanan, hatırlandıkça anlatılan, anlatıldıkça bitmeyensin, sen daima içimdesin...
Aşkımı anlamadın, ne evet dedin, ne de git dedin.. Ben kovaladım, sen hep kaçtın. Tam vazgeçecekken, yüzüme bir güldün, beni yine gözlerine hapsettin...
Yarı dalgalı olmamalı deniz, ya tam durmalı, ya da tam kudurmalı. Yarı ümit vermemeli sevgiliye, ya tam sevmeli, ya da çekip gitmeli...
İnsan ya hayrandır sana ya düşman, ya hiç yokmuş gibi unutulursun ya da bir dakika bile çıkmazsın akıldan...
Kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç, bir tohumla başlar. En uzun yolculuklar bir adımla başlar. Gerçek sevgiler ise bir tebessümle başlar...
Aşkı aramakla bulamazsın, fakat o seni bulduğunda ise kaçıp saklanamazsın. Bu huyundan dolayı aşkı kim anladı ki sen anlayasın?...
Gökyüzü ne kadar karanlık olursa olsun, oralarda bir yerde mutlaka bir yıldız vardır. Bir kalp ne kadar sevgisiz olursa olsun, mutlaka içinde yeşeren tomurcuk ya da bir çiçek vardır...
Biliyorum sen bir yıldızsın. Etrafında bir çok gezegen var. Ama unutma ki ben dünyayım ve yalnız hayat bende var...
Bolca mavi alıyorum elime, başlıyorum gökyüzüne sürmeye, güneşle bile anlaştım, fazla mesai yapacak sırf sen mutlu ol diye...
Güneşi söndürdüm, maviyi siyaha boyadım. Gece hazır sessiz bir uykuya, biraz sim serptim gökyüzüne, uyanırsan korkma diye...
Şimdi tek bir yıldız gibiyim gökyüzünde ve her gece bir öpücük hissedersen yüzünde, beni düşün ve gülümse...

--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi