28 Nisan 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], Baş Harfi Ben...




Gidince anlıyorum, her seyini özlüyorüm
Tenin benim gibi, kokunu içime istiyorum
Öpünce anliyorum, ben seninle yasiyorum
Gün birden beri, kaç kere vuruluyorum


Birden bire hayatının tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri üzülür çok
Hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri kirilir çok
Adı lazım değil, baş harfi ben
Festival gibisin katilmak istiyorum
Önlerden yer kapip, gözünü kalbime bekliyorum
Asaletinin bedeli, çok kölen var belli biri
Hem biraz deli, azdan çok da serseri
Adı lazım değil, baş harfi ben
Birden bire hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün  biri üzülür çok
Hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri kirilir çok
Adı lazım değil, baş harfi ben


Birden bire hayatinin tümü oldun

Adı lazım değil, baş harfi ben

Kenan DOĞULU...

emel



Müzik dosyaları tanıtım amaçlıdır.Lütfen bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmayın.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi