28 Nisan 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SAHIN YUREKLIM

Bak Şahin YüreklimSen olmassan ne yazabilirim ki.. Artık Senli Şiirlerime Bir Son Vermeliyim 


Bak Şahin Yüreklim bu sana son şiirim olacak belki de 
Artık kelimeleri bulmak da zorlandığıma göre 
Ne zaman şiir yazsamSen olmassan ne yazabilirim ki.. hepsinde sen varsınSen olmassan ne yazabilirim ki.. ama hep aynısın 
Artık ya gel bir kez dokun yüreğimeSen olmassan ne yazabilirim ki.. 
Yada vedaya zorlıyım kendimiSen olmassan ne yazabilirim ki.. yani elvedaya 
Hadi eyvallah deme zamanım mı geldi ki; 
Sürekli aynı cümleler oluşuyorSen olmassan ne yazabilirim ki.. şiirimin dizi hanelerine 
Hepsi başka başlıkSen olmassan ne yazabilirim ki.. hepsinde bir ruh haliSen olmassan ne yazabilirim ki.. hepsinde sen 
Ama kelimeleri doğurmakda zorlanıyorum bir tanem 
Sen olmassan ne yazabilirim ki.. 

Sana yüreğimin ihtiyacı varSen olmassan ne yazabilirim ki.. gel bir görünSen olmassan ne yazabilirim ki.. hemen git 
Geçmiş günlerin anısına 
Böyle sen yok oluncaSen olmassan ne yazabilirim ki.. yokluğuna yazıdım 
Çaresizliğime yazdımSen olmassan ne yazabilirim ki.. gel dedimSen olmassan ne yazabilirim ki.. gitme dedim 
Ama bir tanemSen olmassan ne yazabilirim ki.. hala aynı yerdeyimSen olmassan ne yazabilirim ki.. 
Senli bir kısır döngünün içinde dönmekteyim 
Yürek de kan yok ki; devir daim yapsın.. 
Bitmek üzereyim sanırımSen olmassan ne yazabilirim ki.. yüreğe soluk gerek 
Can olmanSen olmassan ne yazabilirim ki.. kan olmanSen olmassan ne yazabilirim ki.. cansuyum sen gerek 

Bir rüzgar olupdaSen olmassan ne yazabilirim ki.. gelsen te buralara 
Öylesine bile gelsen razıyımSen olmassan ne yazabilirim ki.. sana şiirler dokumaya 
Bak gör nasıl yeniler eklenicek yüreğimin kelimeler haznesine 
Bak nasıl yazacağım o teselli ile.. Sevdanın Aşkdan yana literatürüne 

Ben şimdi fi tarihinden kalma sözlerinle yola çıkıp 
Okyanus derinlerimdeki hatıralarına sarılıp 
Belki bittirdin belki adımı bile hatırlamayan bir sevgiliye 
Bedava methiye mi döküyorum söylesene 
Ya bitti ise ya çokdan yok etti isen beni 
Belkide çokdan senin hanede tedavülden kalktıSen olmassan ne yazabilirim ki.. benim yürek sevdam 
Ben burda boşuna mı senli yarınlarıma umut ekiyorum 
Hikayeler buluyorumSen olmassan ne yazabilirim ki.. anılarımızın geçmiş sözlerine bakarak 
Yada zaten olmayacak vuslatınSen olmassan ne yazabilirim ki.. olamayışına boşuna mı ağlıyorum 
Yüreğim o kara deliklerin içinden çıkıpda mavi sularına 
Boşuna mı yardım beklerSen olmassan ne yazabilirim ki.. boşuna mı çırıpınır denizlerinde 
Boşa mı senden gelecek ışığa her gün gebe kalışı 
İşte bunlar bebeğimSen olmassan ne yazabilirim ki.. bunlar benim şiirlerime karşı 
Ya gelecek bir kez görüneceksin 
Ya da bir daha yemin edeceğimSen olmassan ne yazabilirim ki..sana şiirler yazmayacağım 

Ha bak istersen uyduruk bir şiir konduruvereyim yürek dalına 
Bu da olur amaSen olmassan ne yazabilirim ki.. benim istediğim bu değil 
Ben gerçek yürek sevdalısıyım bilirsinSen olmassan ne yazabilirim ki.. 
Sesimi isterim senin yürek sesinle 
Şiirlerim senseSen olmassan ne yazabilirim ki..senli olmalıSen olmassan ne yazabilirim ki.. senden benden olmalıSen olmassan ne yazabilirim ki..adı şiirin 
Ama bak derim ki; tak beyaz martı kanatlarını çık gel yanıma 
Gelirken topla tüm kırçiçekleriniSen olmassan ne yazabilirim ki.. taç yapmak için başıma 
Tüm kokuları topla dağlarınınSen olmassan ne yazabilirim ki.. bir bitmiş esans kokusu şişesine 
Gel sürSen olmassan ne yazabilirim ki..yüreğimin gül yanağınaSen olmassan ne yazabilirim ki..hiç çıkmamacasına 
Yok yok gelme dayanamamSen olmassan ne yazabilirim ki.. kalmaca değil ki; gelişin zaten 
Gelirsen eğer çözememSen olmassan ne yazabilirim ki.. yüreğimin kollarınıSen olmassan ne yazabilirim ki..senin yüreğinden 
Hadi ben geldim desem; 
Uçsam karSen olmassan ne yazabilirim ki.. kışSen olmassan ne yazabilirim ki.. tipSen olmassan ne yazabilirim ki.. hava demesem tüm engelleri yensem 
Gelsem sokulsam yüreğinin sıcağınaSen olmassan ne yazabilirim ki..bir nefes alsamSen olmassan ne yazabilirim ki.. soluklansam 
İşte ordaSen olmassan ne yazabilirim ki.. yol buyunca kapılmadığım engellere kapılsam 
Yine aynı şey olacak nasıl veda ederim ki; 
Olmayacak deli serseri sevdanınSen olmassan ne yazabilirim ki..bu kargaşasında 
Çözümü olmayanSen olmassan ne yazabilirim ki..göçebe ruhların sevdasında 
Her tarafıSen olmassan ne yazabilirim ki..dikenli mayın tarlası bu yaşam alanında 
Bir mayın daha atmakdan başkaSen olmassan ne yazabilirim ki.. 
Umutlu ama umutsuz sevdanın yürek burkan vedasında 
Ben bile ses olamıyorken.. 
Evet Şahin YüreklimSen olmassan ne yazabilirim ki..galiba senli şiirlere veda etmeliyim.. 
DOĞA DENİZ


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi