27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], Aşk güzel...


Bir bahar rüyasında uyandım şimdi
Dünya bildiğim dünya değil
Baktım bir yemyeşil aydınlıkmışım aslen
Bir bahçenin noksanıydım, tamam oldum ben

Aşk güzel, ne kadar güzel, yandı bütün ışıklar
Hayat güzel, ne kadar güzel, gerçek oldu masallar
Aşk güzel, ne kadar güzel, yandı bütün ışıklar
Aşk güzel, ne kadar güzel, avucumda mutluluklar

Açıldım kapılar gibi, bir başkasına
Sırlar çözüldü aramızda
Bir günaydın yağmuruymuş bütün sabahlar
Anlamak zor, anlatmak zor, neler oldu bana.

Ezginin Günlüğü

emel

Müzik dosyaları tanıtım amaçlıdır.Lütfen bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmayın.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi