27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], BEN SANA KIYAMAM

'Ben Sana Kıyamam ..
 
Ben sana kıyamam


Kıymış mı Âdem Havva’ya Ferhat Şirin’e
Yok ne Âdem’in ne de elmanın suçu şeytan bile günahsız sayılır aslında. Yok mu o
aşk denilen yosma hepsi onun suçu…


Dağ deldirir adama adamlığı gider elinden unutursun seni unutmayacakları mesela hatıra falan dinlemez bir eski fotoğraf karesinde yaşamaz o hep tutkuludur o hep yalancı güzel. Olmayan ayaklarla koşturur olmayan gözlerle baktırır olan yürekleri olmadık sevdalara yaktırır. Uyanırım deme sabah koynunda bir masum yılandır. Geceler esner esner kopacak sanırsın sabrın inceldiği yerden kopar kimi zamanda ama o aşktır meraklandırır heyecanlandırır bekletir. Dünyaları var eder bir avuç toprakla kandırır.

Fazla naz âşık usandırır ama aşk usandırmaz. Aşkı hiçbir azap uslandırmaz korkutamaz hiçbir yalnızlık hiçbir ayrılık ümidini kesmez.
Her gözyaşında pusuya yatar iyileştikçe eski yaralar girer kanına tel tel saçların büyüsünde. Merhabalarla medet umdurur bir bakış için kısalır bitmeyen yollar.
Uçtuğunu sanırsın süründüğün yollarda Zindan sevdalarda duyulmaz özgürlük nidaları. Ne idim denmez neyim denir. Ne olduna cevap bellidir;
Âşık oldun.

Ben sana kıyamam. Ben aşığım sana. Sen olunca ben âşığım âşıkım aşkım.
Aşkım ben sana hayallerle gelen. Sorgusuz sualsiz hesapsız ve acımasız çekip giden
.

Aşkım ben sana kıymayan. Benim olmak uğruna yaşamaktan caydıran
 


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi