27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], SUSTURDUM YUREGIMI



Hiç olmadık bir zamanda anlar insan gerçeğini
Geçmişin derinliklerine gömmüştüm
Nicedir sevgiye olan
Hasretimi.

Her yeni günde
Biraz daha büyüdü içimdeki boşluk
Bazen yerini melankoliye bıraksa da
Sonuçta hep
Yalnızlığa gebeydim sanki
Bir gün
Doğacak beni aşan duygular
Biliyorum..

Verebilecek hesabım yok aslında
Boşlukta geçen yıllarıma
Ama
Bir sevda borçluydum
Duygularıma.

Bazen
Bir aşk yeli olup esmek istesem de
Ağzım var dilim yok misali
Dilim lal oldu hep
Susturdum yüreğimi,
Duygularım affedin beni.

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi