27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], SENSIZ YASAYAMAM


Gece olduğunda ılık bir rüzgar esiyor bağrıma doğru biliyor musun ki çok üşüyorum sensiz .. Bir yanda sen bir yanda yokluğun acı veriyor bana .. Özledim diyorum kısık bir sesle yüreğime saplanıyorsun her zaman ki hasretinle sonradan yüzüme bir gülümseme doğuyor sana beslediğim aşk geliyor aklıma .. İşte o an tekrardan tutuluyorum hayata ..

Sen gelince neşe geliyor sen olmayınca hüzün kaplıyor yüreğimi odalarda avare gibi geziyorum bakınıyorum durmadan geldi mi nerde napıyor şimdi yemeğini yemişmidir çayını içmişmidir yatağa girdiğinde üstüne sımsıkı örtmüşmüdür yoksa hasta mıdır ahh yüreğime söz geçiremiyorum sensiz olduğumda inan ki söz geçmiyor kalbime her an seni düşünmek her an seninle olmak vardı aynı şehirde hava solumayı o kadar çok isterdim ki yanımda olmanı canım demeni ne isterdim ki .. Ahh benim imkansızlıkla dolu yüreğim nedir senin çektiğin .. Çok mu şey istiyorum ben ..


Ama bildiğim tek şey var o da seni seviyorum ..
Sensiz yaşayamam bunu bilmeni istiyorum …


Sakın beni bırakma olur mu sakın gitme uzaklara zaten çok uzaksın bana dahada uzaklaşma benim sana olan
aşkıma .. Sana çok alıştım ben beni sensiz bırakma beni kör kurşunlara atma bensiz sensiz eyleme dayanamam katlanamam bu acıya ben çünkü ben seninle yaşıyorum bu hayatta sen olmazsan varsın olmasın bu zalim hayat sen yeterki bende ol benim canım ol kalbim neşem sırdaşım sevincim ol yeter ki ama gitme.. Hep yanımda ol sen olur mu..


Seni gözlerime çizdim ben ruhumu işledim seni.. Tek sevda atıyor sana benim sevdam o da ..


İçimdeki sevdayı yağmura yazdım ben her dökülen yağmur tanesinde beni ve
aşkımı bulacaksın .. Yağmur taneleri bel ki aşkımı anlatmaya yeter sana ben bu zamana kadar anlatamadım sana
--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi