27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], HOSCAKAL EY SEVGILI

»..Hoşçakal Ey Sevgili.. »






Yalandı herşey..
Ve bitti seni seviyorum bile diyemeden
Gidiyorum şimdi bir ben birde içimdeki sen
Özlemlerin sevdam var,
Ama bana çok uzaklar.
Gidiyorum şimdi
Gitme desen beni engellesen ve seni seviyorumu duysam senden
ilk ve son..
Son herşey hayatımdaki son nokta.
Özlemim sevdiğin sevgimi söyleyemediğim...

diyorum şimdi
Dilimde eskilerden bir parça ve yüreğimde bi sen
Birde tam bilemediğim bir şiir.
Ne gece bekler sabahı nede taze ölüyü mezar
Benim seni beklediğim kadar.



....hoşçakal ey sevgili....

Ağlayacağım hemde hıçkıra hıçkıra,
Elimde resmin olmayacak belki,
Ama yüreğimde seninle dolu, 
Gözlerimde gözlerin dolu olacak,
Ve yarım kalan bir aşkın hikayesi yazılcak son defa...
Umutlarım yeşermeyecek belki akan son göz yaşlarımda.....


Ama biliyorum ki bir sen daha olmayacak tutamadığım ellerin..
Bakamadığım gözlerin ile gidiyorum..

İçimde bir sen..
Ve dilimde son sözüm
-SENİ SEVİYORUM-
-HOŞÇAKALLLLLLL-




--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi