27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], ========= BITTI ===========

Bitti evet bitti.
. Ne oldu neden. nicin ama bitti iste.
Bir turlu anliyamiyorum.. oysa seviyorduk ikimizde.. senle ne hayallerimiz vardi.. birbirimizin olacaktik..bahardik birbirimiz icin.. Ikinci baharlar olacaktik.. aski doyasiya yasiyacaktik.. Ayrilik bizim kapimizdan girmiyecekti. Hic ayrilmiyacaktik..
Yasayamadiklarimizi yasiyacaktik bundan sonra. Deli dolu asik deyil ama mutlu olacaktik. Yasadiklarimiz yanimiza kar kalacakti.. seviyorduk cunki.. kenetlenen ellerimiz bir daha ayrilmiyacakti..
Mutluluklar yasanacakti..hic yasamadigimiz tutkulu..
Gercekten bizde inanmismiydik kavusabilecek mutlulugu yakayabilecekmiydik. Umarsizliklari.. umutsuzluklari
bitirmistik.. butun ayriliklari silmistik yeryuzunden.. hasretleri bitirmis.. butun sevenleri kavusturmustuk.
Oyleyse benim bu sebebsiz korkularim nedendi..
Belki milyonlarca kez deyil ama birkac kez soylemistim..
Duygularim beni yaniltmaz diye.. bu kadar severken nicin boyle huzursuzdum.. acabalar niye beni kahrediyordu.. kemiriyordu usul usul.. ya biterse diye..
Ama iste gene yanilmadim..sebebsiz deyilmis korkularim.
Keske yanilsaydim.. Ama yanilmadim..
Kahrolsun simdi dusunuyorumda. Biz mesafelere meydan okuyamadik.. onunla basa cikamadik.. Askimizi... beklemenin sirtina yukleyip maillerle hasret gidermeye calistik.. Mesajlar bekledik birbirimizden.. Calmiyan telefonlarin basinda saatler oldurerek..
Oysa seni deliler gibi seviyordum.. sen de beni seviyordun.. ayrilmayiz ayrilamayiz derken.. ya simdi?
Ayrildik mi.. bitti mi? Unuttun mu? Unutuldum mu? Inanmasi oyle zorki.
Bittigini dusunmek bile...delirtiyor beni..
Ben ise seni hala oyle cok seviyorum ki bir turlu unutamiyorum.. icimi yakan bu aci gececek mi acaba?
Bazen bogulacagimi buhar olup ucacagimi zannediyorum. Oyle cok aci cekiyorumki tarifi imkansiz.
Ben sana ne yaptim.. tek sucum seni sevmekmiydi? Inanmakmiydi? Ikinci baharlarimiz simdi hazan mi oldu?
Hani sen baskaydin.. hani sen arkasinda duramiyacagin hic bir sozu konusmazdin? Yazmazdin?
Sevdin mi hilafsiz yalansiz severdin? Taparcasina.
Tanrim ben ne yaptim? hangi gunahimin kefaletini oduyorum da boylesine surunuyorum..
Simdi sensizlige isyan ediyorum.. Isyanim karanlik kuytu ve gunah dolu gecelerin sesi oluyor.. uykular haram oldu gozlerime.. bir turlu uyuyamiyorum..
Gozlerimi kapatmaya bile korkuyorum.. bir kulce gibi asiliyorsun gozkapaklarima.. beynimin icinde kipir kipirsin. Uyutmuyorsun.. guldurmuyorsun..
Hep benle konusuyorsun. Sanki her yerde sesini duyuyorum.. hep seninle inadina seninleyim. Sana inat.. binlerce kez seninle sevisiyorum. Ellerimden tutuyorsun
Fisildiyorsun..kulagima seni seviyorum diye.
Seviniyorum.
Gecelerdir bikmadan sana geliyorum deli dolu...ter icinde.. her gece bikmadan usanmadan.. yatagina kapina guller koyuyorum.. usulca opuyorum.. saclarini oksuyorum.. doya doya bakiyorum yuzune.. gozlerine ve sonra safakla beraber geri donuyorum.. hep seni yasiyorum.. seninle sensiz.. sana inat opusuyorum hayalinle.
Duygularim susturmak istedigim.. fakat susturamadigim
basimin belasi duygularim. Sen deyil aslinda onlar yakiyor beni..canimi onlar acitiyor.. ertelemedigim duygularim. Yuregim kaniyor usul usul.. suc bende.
Ben yapmak istediklerimi hic sonraya birakmadim.. yerinde ve zamaninda yaptim her seyi.. hata buydu belki.
Galiba burada kaybettim.. her zaman aceleci her zaman atak.. ve kiskanc..
Sen hic aci cekmedin mi su duygularin yuzunden.. Ben.. ne zaman canim yansa..ne zaman boylesine acilarin kucagina dussem..lanetler yagdiririm onlara.. gene yaptimmm...

Anilarimiz paylastigimiz anilarimiz boylesine beynime kazinmisken.. soyle nasil unutacagim..
Ayriligimiza isyan ediyorum.. bu hic sebebsiz bir bitis..
bu tukenis... bu yok olus beni kahrediyor.
Icimdeki bu isyan bir kurt gibi yuregimi kemiriyor. icin icin yiyip bitiriyor beni. Kahroluyorum..
Bitmeseydi keske bitmeseydi diyorum.. seninle neler yasar.. nasil mutlu olurduk.. her dakikayi bir yil kadar uzatir.. hepsini birer birer beynimize kazirdik.. Binlerce kez birbirimizi yeniden kesfeder.. yeniden unuturduk.. Yasadiklarimiz yanimiza kar kalirdi. Gozlerinin icine bakip sana.. seni nasil sevdigimi anlatirdim.. gene dizlerime yatirir o bitmeyen huzuru tekrar tekrar yasardik.. ellerini .. ellerimden hic birakmazdim.. Bilseydim.. birakirmiydim
Bittiginden beri umutsuz umarsiz susuyorum.. acilar icinde susuyorum.. soyliyecek neyim kaldi ki susmaktan baska..
Suskunlugum ise caresizligimden. cok uzaklarda olusumdan.. sana bir turlu ulasamadigimdan.. uzakliklardan sikayetim.. bir anlatabilsem duygularimi.. ah bir anlatabilsem.. seni nasil sevdigimi.. tutkumu.. askimi..yanginimi.. seni unutamiyacagimi.. hep teninin kokusunu aradigimi. sevismelerimizi ozledigimi.
Caresizligim senden deyil aramizdaki mesafelerden aramizdaki kilometrelerden..
Ben burada.. senden kilometrelerce uzakta.. yalnizca nedenlerle bogusuyorum.. neden. neden.. allahim neden?
Ya sen.. surdun mu hic..neden diye?
Ben bu kadar durustken.. bu kadar olumune sevmisken.
mertken.. ya sen sevgilim ya sen??
Yakisti mi bize.. bu ayrilik..yakistirdin mi?
Biliyormusun.. yanlizca bir ofkeydi ufacik bir kizginlik arkana bir daha bakmamana sebeb olan..
Onceleri.. ofkem ofkemiz gecene kadar diyordum.. cesaretimizi toplariz.. bu da gecer diyordum.. gecmedi.. ne ofken bitti nede kinin sevdigim.
Ask bir cesaret isi deyil mi ki sevdigim...Cesur olanin isi deyil mi sevmek.. ya senin bu korkakligin neden?
Dusunsene..kac gunler oldu yillar gibi uzun.. kac geceler oldu ayrilali.. halbuki biz ayriligin acisini cekmeden.. yalnizca mutlulugumuzu yasayabilirdik. Yagmur altinda ciplak ayakla dolasir... yildizdizlari sayardik gokyuzunde.. benim hasret kaldigim yildizlari.. sen gibi..
Yasadigim bu yildizsiz gokyuzunun altinda.. seni ariyorum simdi anlamsizca.. umutsuzca..
Daha cesur olabilirdik en azindan.. korkumuz neydiki..
Gurur mu.. neden. Biz ..bize ne yaptik ki.. yalnizca sevdik.. Sevgide gurur olmaz diyen sen deyil miydin?
Simdi ben..haykirsam kizsam bagirsam da.. sen kulaklarini bu aska tikamisken.. duymuyorsan beni.. Yada duymak istemiyorsan.. sende bir seyler bittiyse
Sana.. acilarimi... utancimi.. caresizligimi nasil anlatacagim... seni nasil sevdigimi seni nasil ozledigimi sensiz olamadigimi nasil anlatacagim? Senden af diledigimi nasil soyliyecegim. beni bagislamani nasil istiyecegim.
Seni.. seninle.. sensiz yasamanin ne kadar zor oldugunu.. sana nasil anlatacagim.
Bagisla desem af dilesem.. bagisla beni..ne olur bagisla .. beni anliyacakmisin? Afedecekmisin?
BENI BAGISLIYACAKMISIN??



--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi