29 Nisan 2010 Perşembe

[cadilarmekani], DİLEĞİM

Boncuk boncuk gözlerin
Şekerden tatli sözlerin
Simsiyah o saçlarin
Yalniz benim olsun

Hayatin mutlulukla dolsun
En kötü günün böyle olsun
Çok degil senden istedigim
Temiz kalbin benim olsun

Derdin tasan olmasin dilegim
Iste senin için daglari deleyim
Emret dünyayi ayaklarina sereyim
O tatli gülüşün yalniz bana olsun

Gülücük düşmesin yüzünden
Kalbin arinsin hüzünden
Dilegim güzel gözünden
Bakişin yalniz bana olsun



--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi