28 Nisan 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SEN GORMESENDE

Sen GÖrmesende Her Gece SenİnLeyİm
 
 
Güneş yavaş yavaş karanlığa bırakıyor kendini
Tüm kuşlarinsanlar yavaş yavaş kayboluyor
Bir karanlık çöküyor ne olduğunu anlamadan
Karanlığa hapsolmuş her şey ortaya çıkıyor kaçmak istercesine
Karanlıkta bir aydınlık arıyorlar
Gökte parlayan aya yıldıza uçuyorlar
Seyre dalıyorum biranda dünyayı
Yürüyorum yürüyorum yollar bitmiyor
Karanlık yol vermiyor…
Uzaktan çok uzaktan fesleğen kokuları geliyor
Bilmediğim bir yolda duyduğum kokuya gidiyorum
Korkuyorum sanki her şey üstüme geliyor
Gece yol vermiyor…
Güçsüz düşüyorumağlıyorum
Durmak istemiyorum
Durduğum an karanlığın içine haps olacağım
Yalvarıyorum tanrıya bu gün güneş erken doğsun diye
Sanki dünyanın sonu geliyor bu gece
Sanki güneş artık doğmayacak…
Gözlerimi kapatıp fesleğen kokusunu içime çektiğimde
Bir damla yaş geliyor gözümden ve
Aklıma geliyor çimen gözlerin
Hıçkırıklara boğularak ağlıyorum ve koşuyorum
Bilmediğim yolda sana koşuyorum
Gelemiyorum sana…
Hıçkırıklara boğularak ağlıyor
Sonsuzluğa doğru düşerken tutunacak bir dal arıyorum
İçimden Allah’a yalvarıyor
Son defa son bir defa göreyim diyorum…
Karşımda beliriyorsun birden
Ama dokunamıyorum yaklaşamıyorum sana
Elveda diyorsun gözlerimin içine bakarak
Sonra bende haps oluyorum karanlığa
Gece beni karanlığa mahkum ediyor
Artık güneş doğmayacak sabahlarıma
Ağlıyorum hiç durmadan
Ağlıyorum ama güneş doğmayacak diye değil
Ağlıyorum seni bir daha göremeyeceğim
Sesini duyamayacağım diye.
Son elvedan çınlıyor kulaklarımda
Tanrı acıyor bana acıyor yanan yüreğime
Bir anda gökte bir yıldız oluyorum
Bir ses duyuyorum ‘ artık sevdiğini görebileceksin ’
Her gece seni izliyorum
Gök yüzüne baktığında beni görmen için daha çok parlıyorum
Bana baktığın an bir yıldız kayıyor sonsuzluğa
Şükrediyorum Allah’a
O güzel çimen gözlerini gördüğüm için

Artık görmüyorsun beni unutmuştur diyorsun içinden
Ama ben her gece senin nöbetini tutuyorum sevgilim


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi