27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], ASK HOSGELDIN YUREGIME

AŞ.K.HOŞGELDİN YÜREĞİME…


A.Ş.K. çalma derdim kapımı ya…Çalmasın derdim bi çok dostumun bildiği gibi…A.Ş.K.uzak ol benden derdim…bilirim ki sen acınla gelirsin sen ayrılıklarla gelirsin… Sen hasretlere gebesin…Sen dipsiz kuyulara atarsın benlikleri…sen ki gözyaşlarını döktürürsün insafsızca…ki ben gözyaşlarına gelemem akıtamam bi hiç uğruna dökemem herkesten sakladığım gözyaşlarımı…kaçmak vardı ya hani o yaklaştıkça uzaklaşmak ondan…kendini soğutmak soyutlamak duygusallıktan…bilirdim ki duygusallık beni götürür hakim olamayabilirdim kendime belki de…ondandır işte kaçmalar…adı aşk olmasın dedim gözyaşlarımın..en azından yalnızım derdim kendimleyim ben böleyim mutluyum derdim…ama şimdi farklı gelior her şey…bi duygu değiştiriverior insanı o duygu ki hissediosun ; biri seni hissedior seni yaşamak istiyor ortak etmek hayatına paylaşmak seninle tüm güzellikleri…gözlerinin içine bakıp çığlık atarak "SENİ SEVİYORUM" diyor…"BENİMLE EVLENİR MİSİN" diyor…ki bu duyguyla bezenmiş yüreğe nasıl denir ki hayır…gözlerinin içi gülüorr gülümseyen gözlerimde bunu görmek görebilmek…ne güzel bi duyguymuş…işte Adı A.Ş.K.

A.Ş.K. hoş geldin kapıma…kapalıydı sana tüm yollar…şaklamıştı bi çok kez yüzüne kapılarım…istemiorum defol gitlerim…boynu bükük gidişlerin ardından yeşerircesine gelişlerin…her defasında yeniden kapıyı aralayamadan gidişlerin…ama bu biraz farklı oldu A.Ş.K.Bi ışık dedin bi ışık bi fırsat dedin…ve zaman…Öle bi ışık buldun ki ilerledin koştun koştun yenilmemecesine tutkuyla sevgiyle inançla umutla vazgeçmeden pes yok dedin devam dedin ve sanırım kazanıyorsun…gel açık kapılarım…yollardaki engelleri ne güzel de kaldırıyorsun ne büyük kararlılık ne büyük bi kendine güven…ve bunu sadece sen olduğun için tüm doğallığınla yapiosun…
A.Ş.K hoş geldin yüreğime…

A.Ş.K açıktır kapılarım…geniştir yüreğim…sonsuzdur sevgim…sınırsızdır tutkum…yaşanılası en güzel duyguya açılmıştır artık kapılarım…gel gir yüreğime dolsun mutlulukla AŞKLARIN en güzeli

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi