27 Nisan 2010 Salı

[cadilarmekani], HAYAT DIYORUM SANA


Hayat diyorum sana, Her hücrem seni Haykırıyor.
Kanım oluyorsun,Canım oluyorsun.
Sanki Damarlarımda Hep sen dolaşıyor,Yüreğimde Hep sen atıyorsun.
O kadar yOruLmuşum ki, sensizlikle bazen nefes almak bir işkence gibi.
Bazen Bazen haykırmak bile zor geliyor sana.
Dedim ya Hayat Diyorum Sana... 


Uyuduğumu mu sanıyorsun ya da uyanmamı mı bekliyon sensizlikten.
Yatak desen buz gibi, Ne sen kokuyor odam, ne seni sayıklıyor yorgan.
Yastığım bile Ağır geliyor sensizliğe.
Sensizliğe Sarılmak nasıl birşey bilirmisin sen?.
Vucudunun her santimi titremeye başlar önce, hissizleşirsin biraz daha, sensiz geçen her saniye kulakların duymamaya, ellerin tutmamaya başlar.
Atmaktan yorulmuş yüreğin, Asla görülmeyecek senli düşlerle ağlamaya başladığında gözlerini kapatmak istersin.
Her kapatışımda sen, her açışımda sensizlik büyür gözbebeklerimde ve bir sigara yakarsın karanlığa.

Her nefeste başın biraz daha döner, biraz daha hissedersin çiğerlerinin ateşini. 
Her sigara sen olur sonra, her çekişte sensizlik dolar vücuduna. Sonunda biter ya sigaram her zerresi vücudumdadır artık, sensizliğin.
Hiç çıkmaması için uğraşırsın ama nafile. Dedim ya Hayat Diyorum Sana.,
Yabancı gözlerle bakıyorum etrafa, gözlerimdeki sensizliği olağınca gücümle saklıyorum. 
Her sözü susuyorum sensizliğe.
Kokun çiğerlerimde kalsın diye nefes bile almıyorum.
Her anım senle doluyor, her sen biraz mavi oluyor, her mavi karanlığa göz kırparak geceyi doğuruyor. 

Uzun karanlık ama mavi gecelerde buluyorum sensizliği.
Sensizliği aramak nasıl birşey bilirmisin?
sigaran kalmadığında, heryerin altını üstüne getirip birtek sigara arayıpta bulamayınca, 
yatıp uyiyim bare sabah nasıl olsa alırım diye geçiştirip sabaha kadar uyuyamayıp, 
bütün geceyi bir tek sigara uğruna uykusuz geçirmek gibidir sensizliği anlatmak.
Ya da yabancı bir evde yatıpta yattığın yerin her köşesinde kendi yatağından, kendi odandan bir iz arayıp,
sabaha kadar yatakta bozulmamış yer bırakmayıp uyuyamadan
kalkmak gibidir sensizliği anlatmak. 
 
--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi