28 Nisan 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], YUREGIMDEKI MISAFIRE

Biraz beni dinler misin. 
Sana anlatmak istediklerim var. 
Ben beni çok eskilerden bilirim. 
Sen de beni bilmek ister misin! 
O zaman gel yanıma hadi gel beni sana anlatayım. 
Düşlerine girmeden ruhumun ışıltısını görmek ister misin? 
İlk sana aşktan neden korktuğumu ama. 
Aşkı ne kadar özlediğimi anlatacağım. 
Korkularımı özlemlerimi mutsuzluklarımı dinler misin? 
Dokunamadıklarımın eli olur musun. 
Hadi bu gece yüreğime misafir gel. 
Haykırarak sana zayıflıklarımı anlatacağım. 
Bunları bilmenin zevkini tattıracağım. 
Ama çok fazlasını isteme 
Sadece bilmen gerekenleri söyleyeceğim 
Bakışlarım yüreğim sözüm özüm olmayı göstereceğim 
Hadi gel gecelerimi gör 
Korkumdan kuramadığım düşlerimi seyredelim 
Kaçışlarımı gör 
Kaçtığım yerlerde beni buluşlarının sevincini yaşa 
Kendi ellerimle yıktığım duygularımı anlatacağım 
Uzun zamandır dokunulmamış anlarıma şahit ol 
Çiğlerin kısa ömrü gibi buharlaşmış umutlarımı gör 
Yıkıntılarımdaki ayak izlerimi gör hangi çıkmazlarda 
Hangi savaşların galibiyetini tatmışım bir bak 
Aşkı bulmak için rüzgarlarla arkadaşlığımın ahengini yakala 
Aşk şarkı sözlerilarının ne güftesinde ne bestesindeyim 
Melodilerin şelalesinden yuvarlanıp gittiğim ırmakları seyret 
Sellere karıştığım anların direnişini yaşa 
Gel gel hadi gel gökkuşağıma bak 
Rengarenk değil mutluluk oyunlarının alacası gibi 
Dur korkma bunlar seni korkutmasın 
Sen gerçek beni görüyorsun senin bildiğin ben 
Biraz daha dur kaçışlarımı sonlandıran sen 
Dur hemen gitme 
Öyle yüreğimin kıyısında durma 
Sonuna kadar açık olan kapımdan gir 
Oda oda dolaş en güzel köşeyi seç orda kal 
Sözlerim ol bakışlarımla seviş kördüğümlerimi çöz 
Çaresizliklerime çizgiler at 
Yaylalar serinliği saç bana 
Bir incecik dal gibi gölgem ol 
Yitirdiğim sabahlarımın tanyerine bak 
Şimdi çık gecelerimden 
Yok oluşumun doğuşlarında galibiyetlerimi seyret 
Çok şey ellerimden kayıp gittiğinde usulca 
Belki hiç belki var belki yalan 
Tutamadıklarımı tutamadım ama 
Boşluklar içinde yüzerken buldum seni 
Misafirliğimden hoşnut musun 
Tanımsızlıklarımın misafiri 
Seni keşfetmeyi sevdim 
Önce sesindeki heyecanı sonra istanbul gibi bakışlarını 
Senin dünyanın sokaklarında gezmeyi görmeyi sevdim 
Gözlerinle bana sarılmanı 
Sen görmesen de hiç birini hiç kimse de seni. 
Sensizken de seninle olabilmeyi sevdim... 
Ayaz düşmüş bedenimdeki sıcaklığını 
Açlığımı susuzluğumu sırlarımı bitirdiğin geceleri sevdim 
Benliğimde öpüşlerindeki kıvılcımı 
Tüm biçare kimliksizliklerimizde sarılışlarımızı sevdim 
Kalmamı ister misin sen bende ben sende 
Çok geç diye bir zaman yoktur 
Bir gecede bitirilen sohbetlerden değil 
Henüz bitmedi sana anlatacaklarım 
Taşarken gönül ırmaklarında 
Katıp önümüze sevdamızı 
Savrulalım isimsiz sahipsiz bozkırlarda 
Seveceksem böyle sevmeliyim şarkı sözlerilarını söyleyelim 
Hissettigimiz her anı aydınlatan ışık gibi 
Beklentisiz günden güne büyüyen özlemle 
Hiç bir zaman gitmeyecek misafirlerimiz olalım yüreklerimizde 
Gel hadi gel sana anlatacaklarım henüz bitmedi...
 


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi