29 Nisan 2010 Perşembe

[cadilarmekani], EGER IZNIN OLSAYDI

EĞER İZNİN OLSAYDI

  

Eğer iznin olsaydı, seni, 

bulutların gökyüzünü

sardığı gibi sarardım;

kaçsan bile, rüzgarlarla bir olur,

uzak, yakın

diyar diyar arardım.

 

Eğer iznin olsaydı!?

sana gelebilmek için

gökyüzünü şimşeklerin

yardığı gibi yarardım.

 

Aldırmazdım senin için

edilseydim her suçtan sanık.

Aldırmazdım yeryüzü, gökyüzü

olsa bile tıkanık.

Eğer iznin olsaydı yağmur gibi

çisil çisil yüreğine yağardım.

 

İsterse kararsın ufuklar..

isterse sararsın, küllensin umutlar...

bana ne, sana ne...!

eğer iznin olsaydı!?

Tek sen sevin, mutlu ol diye güneşin olur

hep istediğin ufuktan doğardım.

Engel olamazdı bir bahâne.

 

Eğer iznin olsaydı?

sevgi ışıklarıyla

gönlüne çökelen

kesif karanlıkları boğardım

ve yüreğine yüreğimden hep sevgi sağardım



--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi