26 Nisan 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEN KALBIMIN EBEDI GARDIYANI

Sen,  silik anılarda taptaze kalabilmiş , sen rüyalarımın yegane konusu,sen adı vefasızlık, sen sevmenin anlamını anlayamamış, sen unutmuş, sen hiç bir zaman unutulamamış, sen mahzun bakışlı sevgili,
Kurşun yaraları kapandı da bu bedende, o delici bakışlarının kalbime verdiği hasar ilk günkü gibi taze ilk günkü kadar acılı ve bu zavallı kalbim ilk günkü kadar sevdalı.
Günler geçti hemde sular seller gibi.Ama ben hala senden habersiz gezdiğimiz yerleri geziyor ,senden birşeyler kalmış olmasını umut ediyorum. Şarkılar dinliyorum, sanki bizim için yazılmış o şahane eserleri her dinleyişimde seninle oluyorum.Ancak bu şekilde sensizliğe direniyor benim olmasanda yaşadığına şükrediyorum.

Sen yaşadığım küçük mutluluğun kaynağı,
Sen kalbimin ebedi gardiyanı,
Sen,benden habersiz bivefa sevdiğim,
Uzaklarda olsanda aldığım nefesim kadar yakınımda hep içimde olacaksın.Sana ellerimle dokunamasamda kalbim sen var oldukça senin için çarpacak son çarpışında da orada sen olacaksın.Sevmekten hiç vazgeçmedim ve vazgeçmeyeceğimde. “sevmekten kim usanır” şarkısı biterken “seni ben ellerin olsun diyemi sevdim” şarkısının başlaması ise bu aciz yaşantımın en güzel özeti olsa gerek




--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi