1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], YUREGIM SENI COK SEVIYOR

Yüreğimde,benliğimde hissedebildiğim tüm kıpırtılar senin eserin bitanem!!
Bir anda saçılan tebessümler hepsinin tek nedeni SEN..
Gözlerimin yaşını alıp denizlere döken,gülücükler getiren anlamlı duygularım ve sen hoşgeldiniz YÜREĞİME!!
Günler sonra senin adınla,resminle nefes aldığımı hissediyorum.
Gözlerine dalıp kayboluyorum ya da gözlerim bi noktada dalıp seninle buluşyorum hayallerimde..
uzak uzak dalıyorum ben bu sıralar sık sık.
Karnıma sancılar girdiğinde, bi anda nefesim kesildiğinde ya da içimde milyonlarca kelebek senin için kanat çırptığında bile adını sayıklayan dudaklarım çok sevinçli!!
Bir anda geldin dünyama günlerdir kelimelerim,bakışlarım hep aynı,hepsi sen!!
Artık şiirler yazabilirim hiçbir yazdığıma benzemeyen!!
Sevebilirim senin deliliklerini ve delirebilirim senin için hiç düşünmeden..
Bir sen olabilirim sevgilim BAŞKASINA benzemeyen ve ben olduklarımda kaybolup rüyalar gorebilrim seninle peri masalı yaşayabilirim sadece bize ait olan!!
Artık kalabilirim kendimde ve aslında kalabilirsin sende bende!!
Hiçbirşey benzemiyor sana,hiçbirşey anlatmıyor seni,gözlerini;sana bakıp kaybolmak istiyorum sevgilim bizim masalımızda...
ve hissetmek istiyorum her daim seni!!
kaybolmak..hiç kendime gelmek istemiyorum,ben seninle olmak istiyorum sen olmak istiyorum.
Bir cümle birken binlerce anlam ifade ediyo ya artık..
29 harfi büyüleyen isminle aklımı başımdan aldığın kontrolsuz duygularla bağlandım ben sana!!
Adınla kaybolabilirim sende..
ve tek silahımsın hayata,huzur bulduğum tek yer belkide..
derin anlamlar,yaşama sevincim hoşgeldin dünyama!!
Hadi al benden gözyaşlarımı,dök denize..
Mutluluk istiyorum sevgilim sadece mutluluk!!
İçinde huzuru bulduğumuz anlar hiç bitmesin daim olsun varlığın.
Asla tükenmiyecek duygularım sana,biliyorum..hissediyorum!!
öyle özelsin ki ne kimseye anlatabilirim ne de kimse anlayabilir bunu!!
ve günlerdir acıyı anan haykıran dudaklarım adınla şekerlendi!!
yoğunluğuna hissediyorum seni!
Tek bildiğim senin dışında kimsenin ruhunda,teninde,beyninde olmak istemiyorum.
Kimse bakmasın senden başka bana!
Sadece senin kalmak,seninle bütünleşmek istiyorum;sana karışmak ve kaybolmak...
tüm duvarlarımı yıkıp seni buldum ben yıkıntıların ardında.
Kilitler vurduğum kapılarım bi sana açık hepsinin anahtarı ellerinde bak artık!!
Sevgiyi hissedebiliyorum tüm benliğimde,bana baktığın tüm aralıklarda,bir kez daha aşık oluyorum ben sana..
Sen herbi anımdasın; gülüşlerimde, gözbebeklerimde, saçımın omzuma düştüğü aralıklarda, boynumda, nefesimde, koynumda, ellerimde, tenimde,yatağımda, ruhumda, dualarımda..
herbi yerde sen varsın bitanem!!
Ve ben en beyaz halimle sewdanın en derin yerlerinde seninleyim!!SENİNİM..
Sonu gelmeyen devrik cümlelerimin ya da bi türlü konuşamadığım cumlelerimin içinde seni tanıdığım günden beri..
cümlemin bazen gizli öznesi sadece ikimizin bildiği..bazen bağıra bağıra öznesi..
tümleci,zarfı,zamiri,yüklemi,noktası virgülüne kadar sensin..
hepsi sana ait sevgilim..
hadi şimdi tut ellerimden sımsıkı sarıl bana hiç bırakmıcakmış gibi sarıl..
Ürkek duruşumdan alınıp bırakma sakın ellerimi,herşeye inat tut ellerimi...
sıkıca!!!
Bİlmeliyim ki hep ordasın bilmeliyim ki sen tüm korkularımı yok edebilcek güçtesin!!ben çocukluğuma sığınıyorum belki bilmiyorum; ama içimde ki seni yere, göğe,dağa,taşa..hiçbir yere sığdıramıyorum!
Sen yokken bile yanımdasın aslında cünkü aklımdasın sürekli..
aklımda bi yerlerde en anlamlı cümleleri seçip kalbime doğru yol almaktasın her saniye!!
Bendesin işte sewgilim hep bendesin..
Bitmedikçe hayat hep anlamlı kalıcak bütün bunlar ve bunu hissediyo olabilmek bile vazgeçilemicek kadar muhteşem!!
Açtığım yeni sayfamdaki tek ve en güzel şey sensin çünkü!!
Sen benim yazdığım ön sözümsün şimdi ve biliyorum ki son sözüm,son noktamda sen olucaksın..hissediyorum!!
ve sen hayatın en anlamlı karelerinden geçip tüm zorlukları göze alarak büyüyorsun içimde.
Daha da büyü içimde..
Koy bak elini yüreğime..
sana bişi haykırıyo..
yüreğim seni çok seviyo...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi