1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], GUZEL GULUM

Sazım gümbür gümbür teller sen diyor
Akar gürül gürül sular sen diyor
Eyleyip te sorduğum kullar sen diyor
Ben nasıl tanımam seni ey güzel gülüm...

Kahkülün perçemi yüzüne düşer
Gülüşün; kapanan yaramı deşer
Gözüm görse seni hep aklım şaşar
Ben nasıl tanımam seni ey güzel gülüm...

Bana her sabahta şafaktır yüzün
Gözlerin kahveden ateşten sözün
Darağacı olur bana her nazın
Ben nasıl tanımam seni ey güzel gülüm...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi