1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], RUYANA GIRMEYE GELDIM

Rüyana Girmeye Geldim 

Karanlık
Gecelerin ardından
Rüyana girmeye geldim 
Israrla benden gizlediğin
Dünyanı görmeye geldim

Uzak
Çok uzak ufuklardan
Bir nefes gibi aktın
Sessizce kalbine süzüldüm
Aşkını bilmeye geldim

Sakın
Bana darılma sevdiğim
Üzüntün beni yok edebilir
Ben kendi göz yaşlarımla
Acını silmeye geldim

Rüyaların
Yalnız benim olmalıdır
Yalnız ben girmeliyim rüyalarına
Varımı yoğumu her şeyimi
Aşkına vermeye geldim

Artık
Sensiz geleceğim
Rüyalarımız beraber olabilir
Ben senin için doğdum
Seninle ölmeye geldim

Suna TANALTAY


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi