1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], KARA KASLI KARA GOZLU SEVDAM

Kara kaşlı kara gözlü sevdam…

Nasıl yittin ellerimden, nasıl yüreğimden ötelere çekiverdin yüreğini aniden. 

Günlerden Salı, Nisan’dan bir yaprak; ama solmuş, sertleşmiş ve alabildiğine sarı…

İlkbaharın yaprakları yeşil olurdu değil mi sevdam,

tam bir sene evvel yine nisanda yeşermişti yapraklar, bizim için.

Bugünse avuçlarımda kırılmış duran hazan gülleri var.

Yüreğimde ise onulmayı bile bekleyemeyecek kadar

ümitsiz düş kırıklıkları.

Dört mevsim geçirdik senle, ömrüm boyunca anacağım

dört kısa mevsim, beşincisi kısmet değilmiş.

Hayaller kurduk seninle, kah Beşiktaş’ta, kah Mecidiyeköy…

bizim mekandır oralar bilirsin.

Daha doğrusu senden paylaşma adına ödünç aldığım,

en mutlu günlerimi yaşadığım ve hasretle anacağım

güzel İstanbul’umdan sokaklar.

Artık ne Mecidiyeköy, ne Beşiktaş, ne beraber bindiğimiz

Kadıköy vapuru, ne parkında el ele dolaştığımız Kuruçeşme;

hiçbiriyle görüşemiyorum.

Hatta bana armağan ettiğin Cd’lerdeki şarkıları bile dinleyemiyorum.

Ketçap mıdır nedir birisi Asereje diye bağırıp çağırıyor

ben bir köşede ağlıyorum.

Kusursuz aşkın sadece melodisi bile yerle bir ediyor virane kalbimi.

Bir yerlerden “en güzel aşk zor olanmış…” diyor Haluk Levent,

ben koşar adım kaçıyorum.

Bana seni yaşatan her şeyden nefret ediyorum,

hiçbir şey görmek istemiyorum artık; ne bu şehri ne diğerlerini.

Benim şehrim yandı, benim melodilerim kayıp, benim aşkım…

Sormasın artık kimse bana güneş hakkında bir şey,

geceyi bilirim ben bir de deniz olmuş gözlerime vuran yakamozları.

Bir gün, evet bir gün yolsuz bir yerinden çıkıp gideceğim bu şehrin,

nasıl sen gittin,

nasıl bıraktınsa beni ellere,

nasıl doldurduysan içimi kinle

işte öyle;

öyle gideceğim,

bir daha dönmemek üzere.

Yasemin

Ersoy



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi