1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], COK ACIL POZITIF BIR SEVDAYA IHTIYAC VAR!!!

ÇOK ACİL,POZİTİF BİR SEVDAYA İHTİYAÇ VAR! 

Harf harf susuşlarım başlıyor geceye...Gözlerime bir uyku ağır basıyor.Titreyen rüzgarda bir düş iniltisi,bir yalnızlık gecesi... 
Aramızda bir İstanbul boğazı,zamanlardan ölüm ve imkansızlardan bir aşk.Hepsi ağır bir yük gibi üstüme basıyor.Bastıkç a eziliyorum,ezildikç e kayboluyorum. 
Negatif bir aşk ve hiçliğim yalnız bırakmıyor beni. 
Geceyi gözlerine karıştırarak içiyorum.Ama sözlerin kadar sıcak olmuyor,olamı yor...Derken yazmak istiyorum seni,mürekkebim sen oldukça... 
Alfabenin en başından yazmaya başlıyorum.Tek tek ; harf harf.Noktasını koymadan raflara kaldırıyorum yazdığım kadarıyla. 
Nefretim içimi ürpertiyor. 
Duyuyormusun şimdi çığlıkları? Dışım seni susuyor,içim beni haykırıyor...Ve çığlıklarım boğazımı yırtmaya başlıyor. 
Bir hastanın sabahı beklercesine bekliyorum seni.Uykum gibi gel! Gel...! Ört üstüme geceyi.Gözlerine benzeyen bir masal anlat bana; sonra "Senliğini" terket bana... 
Ben hiç ağlamazken sana ; yaşlarım süzülüyor mühürlü yanıma.Tam sol yanımda bir azap, bir kıyamet kopuyor! 
Sadece "Sen"lerden hesaba çekiliyorum. 
Sonum; Selamet... 
Sonum; Cehennem... 
Ve hiç bir rafta bulunmaz bir "Sen" ilacı... 
Geceye esnemeye başlıyorum seni. Anladım! Bu gece sağ çıkılmaz bu yoldan. 
Her bir geçen saniye,sensizliğ i sol yanıma kazmaya başlıyor.Bir mezar gibi ; derin derin...Hayatı mı ve seni kaybederken, ölümü kazanıyorum. 
Saat ölümü çeyrek geçe ; başlıyor yine içimdeki "Sen" beni acıtmaya.Tam bu anda şırıngayla çekip aldım seni damarlarımdan. ..Tek damla sen bırakmadım içimde. 
Şimdi; damarlarımdan kan yerine sen akıyor. 
Soluyorum... 
Soluyorsun.. . 
Ölüyorum... 
Ve ölüyorsun... 
Damarlarımdaki tüm negatif aşkları çekerken,son gücümü son bir sigara yakarak tüketiyorum.Ölü m uykusu senden dahada ağır basıyor hiçliğime... 
Ve ben yine uykuyu seçiyorum...Kulağı mda yalnızlığımın uğultusu ninni gibi geliyor sevdama.Sonra bir ses yükleniyor omuzlarıma. 
Sigara dumanında o sesin bir resmi : "Öldürme beni" !... 
Ve içimdeki çığlıklar büyümeye başlıyor.Çığlıklarım büyüdükçe dışıma vuruyor seni. 
Ötesi aşk...Berisi yalan... 
Öyleyse yetiş! 
Çok acil,pozitif bir sevdaya ihtiyaç var!...

__._,_.___

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi