1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], BIR DAMLA " SEN " ISTIYORUM

Bir damla "SEN" istiyorum... 
Bir umudun kırık kanadından geliyor seslenişim sana.Öyle sessiz,öyle buruk ve çaresiz... 
Siyahlara bürünmüş duruyorkenn hayallerim,gö zlerimde hala senden izler... 
Ve ardından derin bir iç çekiş... Sensizliğe,bennsizliğ e...
BİZSİZLİĞE belki de... 
"SUSUYORUM"şimdi... 
Susmak çare midir? dersen...İnan bennde bilmiyorum.Yıkılışım, şahlanışımdan büyük...
Gittiğin günden beri hergün kenndimden vazgeçişlerim, terkedişlerim umutlarımı ya da yokoluşlarım SENDENDİR bilesin...
Bir damla huzur katmak istersen eğer yüzüme,gel yeter... 
"GEL..." 
Gel de beslediğim bütün umutlarım, gebe olmasın acılara 
Gel de , gönderilmemiş mektuplarımı al avuçlarımdan 
Oku, ve bilki hepsi sana olan sevdamdan... 
Gem vuramıyorum uslanmaz sevgime,gitmek istesemde gidemiyorum.Almışım ya seni mahremime bir kere, istesemde sökemiyorum işte.Vurdumduymazlığın dinnDirmiyor içimdeki uçsuz bucaksız sevdayı,susuşları n engel değill çığlıklarıma. . .
Gitmelerin bile mazereti olmuş seni düşşünmelerimin.. .
Ah o gitmelerin.. . Sen gittikçe daha çook sevmelerim.. .
Gitmelerin , bitmelerim.. .

Acıya alıştım da bir alışamadım olmayışına... Alışamadım cehennemim olan yokluğuna... 
Yanmalarım boşa değill...
Bir damla "SEN" istiyorum yalnızca.



Yanmışlığıma... 
Bir damla huzur ver ve bir damla SEN...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi