28 Mart 2010 Pazar

m~a~k~a~r~n~a Koskoca Türk Avsar boyunu Kürt yaptilar..



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: osman türkoğuz <osmanturkoguz@hotmail.com>
Tarih: 27 Mart 2010 12:44
Konu: FW: Koskoca Türk Avsar boyunu Kürt yaptilar..
Kime:



 BİZLER ARABA ODAKLANDIRILIRSAK,TÜRK AŞİRETLERİ DE KÜRTLÜĞE ODAKLANDIRILIR."ELİN OĞULLARININ GİTTİĞİ YERLER "BİZİM GİTMEDİĞİMİZ YERLER İSE ORALARI BİZİM OLMAKTAN ÇIKAR.ÇÖLÜN SERVETLERİ ARABIN OLUR,ÖYKÜLERİ DE BİZİM OLUR.GAZA VE GAZVE MASALLARI DA TARİHİMİZ VE DİNİMİZ OLARAK SALTANATINI SÜRDÜRÜR.

Date: Sat, 27 Mar 2010 11:29:03 +0200
Subject: Re: Koskoca Türk Avsar boyunu Kürt yaptilar..
From: izmirlim0232@gmail.com


          Koskoca Türk Avsar boyunu Kürt yaptilar..


Kim, kimdir? Herkes bilsin...
Behiç Kılıç Türkiye'nin iyi gazetecilerindendi. Tıpkı ülkenin diğer iyi gazetecilerinin çoğu gibi, o da şimdi işsiz ve yazabileceği bir gazete de yok.

Geçenlerde cılız bir internet haber portalında yayınlanan bir araştırmasına rastladım. Müthiş ve mutlaka okunması gereken bir yazı olduğu için, sizlere de iletmek istedim.
  Bakın görün, özbe öz Türk olanların Kürt'leşmesi için ne oyunlar oynanıyor... Bir milleti birbirine kırdırmak için neler tezgahlanıyor. .. Ulusal basın ve medya gerçekleri ortaya çıkaracaklarına , düşmanlığa çanak tutuyor,adeta körüklüyor..

Yazık çok yazık..
CAN PULAK
 
"Iyi günler size önemli bir konuda yazacagim...  Ben Beritanli Asiretine mensup bir gencim...
Biz tam bir konar göçer Türkmen yörük asiretiyiz.. .Her yönümüz yörük kültürüdür... Bizlere dedemin de anlattigi gibi; (yillardir batili istihbarat örgütlerinin diger türkmen asiretlerine de yaptigi gibi) kürtlük propagandasi sonucunda, insanlarimizin önemli bir kismi kendini "Türk"ten ayri birsey zannetmektedir. ..
Ayni sey Karakeçili Türkmenlerine de yapilmistir fakat, insanlar tarihini arastirdikça Türklük gerçegi ile karsilasmistir. ..


Şu an 3 arkadasiz...
Birimiz Karakeçili, birimiz Badilli (yani Begdili Türkmeni) ben de Beritan Türkmeniyim.. .
Karakeçili arkadasim sirf bunun için Kırıkkale'ye ve Kütahya'ya gitti ve oradaki Karakeçi'lilerle her şeylerinin ayni oldugunu ve dokuduklari  kilimlerin motiflerinin bile ayni oldugunu gördü...
Söylenenlerin propaganda degil koskoca bir gerçek oldugunu gördü...
Arastirdi ve Kayi boyuna mensup olduklarini ve Osmanlinin kurulusunda var olduklarini gördü...

Ve gözümüzün önünde Türkçeden baska
bir dil konusmayacagina yemin etti...

Badilli arkadasim, Türk oldugunun zaten farkindaydi ama arastirmamisti. ..
Arastirdiginda, 24 Oguz boyunun oldugu, ve onlarin da Begdili boyunun ta
kendisi oldugu gerçegini gördü... Akrabalarinin soyadlarinin Beydili, Beydilli, Baydilli, Baydil ve Badilli oldugunu zaten biliyordu...

Bir an dogunun üzerinde nasil bir oyun oynandigini konusmaya basladik... Türk olmamiza ragmen nasil "Türkten ayri bir sey zannettirdiler bize" diye düsündük...
Ve o gün bizler de Türkçe'den baska bir dil konusmamaya yemin ettik... Ve haril haril Türk tarihi okumaya basladik...
Kürt sözünün tarihte ilk defa Orta Asya'da Eleges yazitlarinda geçtigini ögrendik.. Alp Urungu Begleri idi ve öz be öz Türk idi...
Sonra düsündük.. Kürt ne demekti... Ilk defa farkettik ki konustugumuz, "Kürtçe" dedigimiz dilde Kürt diye bir kelime yoktu...
Bunu neden daha önce düsünmedigimize yandik..

Anlastigimiz dil ise Türkçe .
Ben Zaza'ca konusuyorum hiç anlamiyolar. ..

O'nlar Kürtçe konusuyolar ben anlamiyorum.
...
Anlastigimiz dil tabii ki Türkçe...
"Beritan" sözünü arastirdim, tamamen Türkçe bir kelime....
"Göçer",  "göçebe"  anlaminda...

Yörükleri arastirdim. Her seyimiz ayni... Çok yasli dedelerimize danistim, çok önceleri yalnizca "Türkçe" konustugumuzu söyledi...

Anladik ki bizler öz be öz Türküz...
Şimdi ise yeminimizde oldugu gibi Türkçeden baska bir dil konusmuyoruz. ..
Vatanimiza simsiki baglandik milli kimlige simsiki baglandik...


Bekliyoruz ki vatansever gazeteciler, üniversite hocalari bu konuyu ele
alsinlar...


Biz insanlarimizi uyariyoruz.. . Ve inanin insanlarimiz Türk olduklarini duymak
istiyorlar.. .

Koskoca Avsar boyunu Kürt yaptilar...(Hülya Avşar'ın boyu'dur. T.U.) Ama onlar bunu yemiyorlar artik..
gençleri arastiriyorlar ve "Avsar"larin, Oguz Türkünün genis bir boyu oldugunu ögreniyorlar. .

Sizleri gazetecilige davet ediyorum... Neden gidip Türkan asiretinin üyeleriyle yaslilari ile röportaj yapmiyorsunuz? ??  Neden kendine "Kürt" denmesinden hoslanmayan zaza dedeleriyle röportaj yapmiyorsunuz? ??. .
Neden Karakeçili Türkmenleriyle röportajlar yapmiyorsunuz? ??. .
Neden "Kürt" sözünün Türkçe oldugunu ve ilk defa Türk yazitlarinda geçtigini söylemiyorsunuz. ??? ...

Neden Hakkari'ye adini veren Türk asiretinden, SakaTürklerinden olan Akari asiretiyle konusmuyorsunuz? ?? .
Neden Gur Türklerinin Asireti olan Guran Türklerini üniversite hocalarindan
dinlemiyorsunuz? ??..
Fatihin hocasi Molla Gurani'nin asiretinin, neden kendini Türk saymadigini arastirmiyorsunuz. ..
Neden ayni asiretin Azerbaycan'daki kolu kendini Türk biliyor da, Kürtçe tek
kelime bilmiyor da, Türkiye'deki kolu kendini Türkten ayri bir sey saniyor???.. .


Arastirmak bir vatan görevidir....

"Haksizlik karsisinda susan dilsiz seytandir" demis Peygamberimiz. ..
Bu arastirmalar terörü bitirir...
Çünkü hepsi öz be öz Türk..
Kaynak bir sürü...

Korktugunuzu aklima bile getirmek istemiyorum Inanmiyorum da....

Allah askina arastirmaya degmez mi?....
Devletin dikkatini neden bu noktaya çekmiyorsunuz. ..lütfen. Ben üzerime düseni yapmaya çalisacagim..

  Simdi, bu yaziyi karalamak isteyenler saldiracaklardir ama, böyle yürekli çikislarin, ülkemize göz dikenlere en geçerli gözdagi oldugunu düsünüyorum..
Iste budur..


"Ne Mutlu Türküm" demenin bir önemli yolu da budur..


 








__._,_.___
 
.

__,_._,_





Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA
 
To unsubscribe from this group, send email to makarna+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

Blog Arşivi