29 Mart 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], bir kelime var şimdi içimden fırlamak isteyen

bir kelime var şimdi içimden fırlamak isteyen
bir kelime var bana susmalara isyan ettiren
zaman öncesinde seni sevmeye mecbur ettiren
bir kelime var içimde bende benden öte
bir sen varsın benden beni alıp giden
bir sen varsın bana susmaları yükleyen
bir sen varsın sevgimi benden alan
bir sen varsın ben çaresizce beklerken ona beklemeyi unutturan
ve ben şimdi
vaktiyle severken seni
sevmiyorum artık duy beni
ve git....
bende yüreğimde ne varsa ona ait olan zerresi bile sende yokken
susmalara esir kaldım ben
sen beni benden aldın sen benden yüreğimi aldın
sen benden aşkımı aldın
ve şimdi ben burdayım
kelimeleri sildim attım
seviyorum diye haykırdım
hala senin izlerin var diye ben ilk aşk
beklemeye alındım
ben gerçekten seven ve hep bekleyen

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi