30 Mart 2010 Salı

[cadilarmekani], TECAVUZ EDILMIS BIR KALBIN ESERIYIM


Tecavüze uğramış bir kalpti benim ki. Sahipsiz kimsesiz yarı yolda bırakılmış. Tam orta yerinden vurulmuş bir dart tahtası gibi hedefti her seferinde baska kalplere. Sonu hüzünle biten film oldum hep hiç gülmedik biterken ya da hep ağladığımda bittim. Bir düğünün en güzel anıdır ya Evet. dendiği an ben hep maganda kurşununa denk geldim. Ben zaten bu kalple baştan kaybettim.

Tecavüz edilmiş duygulardı içimdekiler. Hep harap edilmiş dağıtılmış. Darmadağın perperişan. Hani anne börek yaparak sevindirir ya çocuğunu ben böreğin çocuğun ağzını yaktığı zamanlarda görüldüm. Aslında sandığınız kadar kötü değilim. Tecavüz edilmiş bir kalbin eseriyim kötü asklara düşmüş.

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi