29 Mart 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEVMİYORSAN SÖYLEYECEKSİN




 

 

SEVMİYORSAN SÖYLEYECEKSİN 

Ağır yaralıydı yüreğim dermanı
Bir kuşun kanadında göklerdeydi
Ulaşılmaz benim
derdime derman olmaz
Çağırsam gelmez sanmıştım


Gel! Dese uçardım kanatlanıp göklere
Gel desem
gelir konarmış yüreğime
Bilemedik geçti
yıllarımız nafile
Cehennem ateşinde boşa yanmışız senelerce
Sen başka yerde ben başka yerde

Bir kelepçe onun bir kelepçe benim elimde
Yıllar sonra haberi geldi bende seviyordum diye
Kim bilir hayallerimiz ümitlerimiz de gelir belki
de
Kimbilir belki
bir dalgayla geliverir beklediğimiz sahile
Kavuşmak imkansız çabamız nafile



--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi