31 Mart 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], mıknatıs tozu

Çekti Beni Aşk../..Karşı Koyamadım..!
Ne İtebildim Ne Tükenip Bitebildim..
Çekti../..Beni../..Aşk..
İki Eli Yakamda Da Değil Üstelik Elleri Yok Sevdanın
Gözleri Kör Dudakları Mühür
Yok Etmek İstediğin Bir Çıban Gibi Bazen
Sen Kurtulmak İstedikçe O Git Gide Büyür

Ne Doğu Ne Batı Ne Kuzey Nede Güney..
Saklanacak Bir Tek Köşe Yok Hangi Kutba Kaçsan
Ufukta Kızılca Durur Aşk Yasak Bir Elma Gibi
Isırılsın İster Her An Direnmek Boşuna Belki
Çeker../..Seni de../..Aşk..
Anlarsın Ki Bir Deli Sevda Var../..İnkar Ettikçe Aklındayım Diye
Haykırıp Duran Şakaklarında Ve Bir Anda Yok Olmak Da Var..
O Mıknatıs Tozu Sürülmüşçesine../..Karşı Konulmaz Dudaklarında ..


yiğit güralp

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi