29 Mart 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], gözden ırak aşk kalpte idam edilirmiş

sabaha kadar bekledim yollarını
bir iki tatlı sözün için
yalandan da olsa tebessümünü görmek için
sevgimi bir kez daha göstermek için
uyumadım...

rüyalarıma girmemen için
kapamadım gözlerimi
bir kez olsun kırpmadım
görmemek için hayalini
ışıkları yakmadım

gözlerimin rengi hep kırmızıydı
bir kez yeşille bakmadım
vermedim kimselere ...umut
solan yapraklarımızı
yabancı bahçelerde yeşertmedim
senin sevdanı ekip başka sevda biçmedim

bekledim...
sadece bekledim...

perde altlarından bakmadım
kimselere hissettirmedim yokluğunu
fark ettirmedim yalnızlığımı
başımı eymedim boynumu bükmedim
biliyordum gelicektin
bekledim...

bir gün geleceksin eminim
ama o gün beni
bunları yaşadığım günde bulamayacaksın

ne bir tavır ne bir naz
ne de bir damla göz yaşı...
bakmaz artık gözlerim eskisi gibi sana
toz kadar bile yer bulamayacaksın bende...

unutma!
gözden ırak olan aşk, kalpte idam edilirmiş!
 
alıntı

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi