29 Mart 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], GÖNLÜM YARALI




 

 


 

GÖNLÜM YARALI 

Kimi sevsem bir bahane buluyor
Aşktan yana gönlüm yaralı benim

İçime bin türlü kuşku doluyor
Onurumu yere sereli benim

Gökyüzü zifiri yıldızlar sönük
Bahtın çirkin yüzü yüzüme dönük
Her sevda sonrası biçare yenik
Hançerler bağrımda sıralı benim

Zehirli sarmaşık ruha dolandı
Her çiçek gözyaşım ile
sulandı
Ellerim dikenden kana bulandı

Gönül bahçesine gireli benim

Başıma her türden bela geliyor
Hayat dayanılmaz hale geliyor
Yoruldu yüreğim yola geliyor
Bunca işkenceyi göreli benim

GÖNLÜM YARALI 


 

 

 

petit coeur diamant


 


--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi