29 Mart 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BİR TEK SENİ SEVDİM





 

BİR TEK SENİ SEVDİM

 

Sen uyurken hasretin dökülür gecelerden sabahlara
Gelir yüreğime çöker gelir yüreğime çöker
Hergün başka bir pencerede
Sensizliğin yollarına bakar
ve boynunu büker
her gün başka bir pencerede
sensizliğin yollarına bakar
ve boynunu büker

ben bir tek kadın sevdim oda sendin oda sendin
ben bir tek sende yandım alevlendim delilendim
ben bir tek adam sevdim oda sendin oda sendin
ben bir tek sende yandım alevlendim delilendim
ben bu sevdayı yenilendim söz bildim
ben bu sevdayı kutsal bildim

Gölgedeki adam



--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi