26 Mart 2010 Cuma

m~a~k~a~r~n~a AKILLI SARIŞIN.... /;-)



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: . <kenan677@gmail.com>
Tarih: 26 Mart 2010 23:31
Konu: AKILLI SARIŞIN
Kime: kenan677@gmail.com





---------- Forwarded message ----------
From: @gmail.com>
Date: 26 Mart, 21:43
Subject: AKILLI SARIŞIN

*AKILLI SARIŞIN*
*
New York`tan Los Angeles`e giden uçakta cingöz bir avukat ile sarışın
aptal
görünüşlü bir hanim yanyana oturuyorlar. Avukat hem hanımla
yakınlaşmak hem
de hoşça vakit geçirmek için bir oyun teklif ediyor. Kabul görünce
oyunu
anlatıyor:
--Size bir soru soracağım, cevabi bilemezseniz bana 5 dolar
vereceksiniz,
sonra siz soracaksınız bilemezsem ben size 50 dolar vereceğim.
Ve ilk soruyu soruyor:
--Ay ile dünya arasındaki uzaklık ne kadardır?
Kadın tek söz söylemeden çantasından 5 dolar çıkarıp adama uzatmış.
Soru sorma sırası sarışına gelmiş:
--Tepeye 3 ayakla tırmanıp 4 ayakla aşağı inen şey nedir?
Adam dakikalarca düşünmüş... Yanıtı bulamamış... Cüzdanından 50 dolar
çıkarıp kadına uzatmış. Kadın parayı kibarca alıp çantasına koyarken
avukat
merakla sormuş:
--Cevap ne?
Kadın tek kelime etmeden çantasını açmış ve 5 dolar çıkarıp adama
uzatmış... *

--
Gülüşünde ilkbahar bakışında letafet
Seni bende görerek bana seni tarif et

http://groups.google.com/group/letafet

makarna@googlegroups.com

Birol Akkerman

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA
 
To unsubscribe from this group, send email to makarna+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

Blog Arşivi