31 Mart 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ÜZGÜNÜM YÜREĞİM

çocukların oyununa katıldım bugün,
oynadıkları sokağın adını öğrettim onlara,
"düş sokağı" ,
sonra düştükleri vakit,
ellerinden tutacak olan'dan bahsettim,
onları çok seven bir-inin varlığını fısıldadım yüreklerine...

sonra baktım ki gözlerine,
“umut" vardı
ve...
yüreğim, yüreklerinde kaldı....
……
üzgünüm yüreğim,
ben oynamayı unutmuşum,
düşlerle mutlu olmayı unutmuşum,
küçük şeylerden mutlu olmayı unutmuşum,
senin üzerine elimi koyup umudumu beslemeyi unutmuşum,
ayak uyduramadım…

üzgünüm yüreğim,
sana büyüdüğünü hatırlatmak düştü bugün bana…

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi