29 Mart 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], senin ismini söyledim

Adın zifir bir zehirdi.
Ama ben
Diliminin kördüğüm akşamlarında bile
Senin ismini söyledim...

Her hecenin besteye dönüştüğü
O endamlı gece saatlerinde
Sen bir alabora darbesiydin
Adın ise zifir bir zehir.

Güneşle gelen her ışık tanesi
Penceremde siyah bir canavardı sanki.
Sabah kuşlarının ötüş melodileri
Bir cenaze merasimi gibi ağır ve iticiydi...
Gölgemden daha yakındı ölüm meleğim.
Ama ben ölmek için gençtim...

Sen
Fal baktığım çiçektaçlarında bir ümittin
Ben ağladıkça
Sen ıslak mektup kağıtlarından silindin.

Tütsülü griliklerin perdelediği mesut senelerde
Yazgıya meydan okutan körebe günleri vardı.
Yalancı cesaretlerle açıldığım bu körfezlerde
Aşk anaforu... çek beni derinlere.

Zifir bir zehirdi ismin.
Ama ben
Öleceğimi bile bile
Senin ismini söyledim.

alıntıdır

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi