27 Mart 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], sonsuzluğum ol dedim

Ruhumun en uzun yaprağına adandı bu şiir…

Bir umutla başladı bizim aşkımız…

Uzun siyah saçların,
Kömür karası gözlerin,
Hayatın en yorgun gününde çatlamıştı ellerin…
Sendin bu…
Sendin ırmakları uzun uzun akıtan yüreğime.
Sendin gözlerimin içindeki küçük melek.

Sonra bir umutla başladı işte aşkımız…

Herkes hep bizi konuştu.
Bense sadece seni görüyordum.
Aşk kırmızısıydı her yer.
Aşk gerçekten varsa bu dünyada,
Sonuna kadar aşktı işte bu.

Ruhumun en bitmeyecek sayfası oldun…

Adına şiirler yazdım.
Meydan okudum karanlık gecelere.
Her gece başka bir destan yazdım şiirler kervanına.
Her gece ayrı bir sevda ile bağlandı yüreğim sana.
Evet dedim.
Evet mutlulukta varsa bu dünyada,
Sonuna kadar mutluluktu bu.

Sonsuzluğum ol dedim…

“Evet” dedin…

“Evet”…

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi