30 Mart 2010 Salı

[cadilarmekani], BEN NASIL MUTLU OLUNUR BILMIYORUM

 
Yürüdüğüm yol artık acıtıyor beni..
Hangi yöne gidiyorum bilmiyorum.Bir sevinç vardı az önce içimdenerden geldi bu yokluk bilmiyorum.
 Değer verdiğim herşeyden uzaktayım şimdi..Başardın hayatın en dışına atmayı beni..Belkide seninbenim hiç bilmediğim gerçekler vardı hayatımızda..
Ters yönlere giderken karşılaştık belkide..Elimi uzatsamelini uzatsan yakalardık sevgiyi..Yapamadık olmadı çok hızlı yürüyorduk ikimizde...
Şimdi neden bu görmezden gelmek birbirimizi...Hani aşk herşeye değerdi...Hani büyük fırtınalar bile gelip geçerdi..?
En ufak lodosmu bitirdi şimdi bizi..?
Nasıl acımaz insanın içi.Sevmeseydim bu kadar belki savaşmazdım yada sevdiğini sanmasaydım yürürmüydüm bu kadar rahat ölüme..?
Ve senin gidişin farklıydı öbür gidişlerden...Sadece görünürde gitmiştin.Peki ya içimden..
İşte hayatta tek başaramadığındı bu..Gittiğini sanıpgidememiştin içimden..
Bu sonbahar daha bi acımasız ve sensiz geçecekti..
Hayır korktuğum yalnız kalmak falan değildi..
Ben senin gitmenle biten alışkanlıklarımada yanmıyorum..
Peki neden bu kadar acıttı gidişin beni..?
Şimdi bu soruyu kendime sormam çok gereksizdi..Nasıl bilebilirimki..

Bilmediğim ne çok şey var aslında..Mesela herşey karşılıklı bu hayatta..
Peki neden?Öyleyse neden hala canımı yakan sana kıyamıyorum..?
Neden bende senin gibi acımasız olamıyorum..!
Söz vermiştim anneme canımı yakanın canını yakıcam diye..
Ben sözümü tutamıyorum anne..
Olmuyor işteben böyle bu haldekalbimin yarısı hala sende
Tutamıyorum anneme verdiğim sözü..
En çokta kendime verdiğim sözleri tutamadım zaten..
Tek başıma kaldım yalnızlık artık benim arkadaşım..
Öyle ya bu yola çıkarkende yalnızdım.
Ne güzel olurdu şimdi içimde çoğaltsam sevgiyi...
Her mutsuza bir sevinç dağıtsam içimden..Bana kalmasın zaten..
ben nasıl mutlu olunur bilmiyorum....

Her defa ayağımın kayacağını bile bile içindeki buzdağına çıktım..
Nasıl bir oyun bu inan hala anlamadım...
İçimde çözemediğim bir sen var..Ben bu çıkmaz sokakta yürümeye bir türlü alışamadım..
Ama sen hala cesursun hep olduğu gibi dimdik..
Peki ya ben neden artık taşıyamıyorum kendimi..?
Herkes gülüp eğlenirken hüzünlü bakıyor gözlerim neden.?....

Biliyorum aslında ben mutluluk nedir bilmem...


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi