18 Haziran 2010 Cuma

m~a~k~a~r~n~a SU AN NEREDESINIZ??


 

 
ŞU AN NEREDESİNİZ
 
Anne ve yavru deve tembel tembel yemeklerini yerken birden yavru anneye donmuş ve :
- Sana bir şey sorabilir miyim, anne?
- Elbette yavrum sor.
- Anne, bizim niye hörgücümüz var?

Anne gururla:
- Bu hörgüçlerde biz su biriktiririz yavrum
ve bu sayede çölde herhangi birisinden çok daha uzun sure susuz dayanabiliriz.

- Peki Anne, bizim bacaklarımız niye bu kadar uzun ve ayaklarımız yuvarlak?
- Evladım der anne deve biraz daha gururlanarak
- Bu sayede biz çolun kumlarında herkesten daha
rahat ve daha hızlı hareket edebiliriz.

-
Bunu da anladım, peki, kirpiklerimiz niye böyle uzun, bazen görüşümü bile bozuyorlar.
- Hayatim onlar gözlerimizi çolun kumlarından korur, gözümüze kum kaçmaz....

- anladım, hörgüçlerimiz çölde daha uzun
dayanabilmemiz için su depolar, bacaklarımız uzun ve böylece çölde daha hızlı
ve rahat hareket edebiliriz, kirpiklerimiz gözlerimizi çolun kumlarından korur...

Anlayamadığım şey o zaman bu Allahın cezası
 hayvanat bahçesinde ne isimiz var?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HİKAYENİN ANA FİKRİ :

Becerileriniz, yetenekleriniz,özellikleriniz ve
tecrübeleriniz sadece doğru yerdeyseniz isinize yarar.

Şu anda neredesiniz???

 


--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi