1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], TADILAT NEDENIYLE KAPALI

Tadilat nedeniyle kapalı

 

‘Sen benden daha iyisine layıksın

ben sana göre değilim ve seni üzüyorum’

 

Yıllar sonra gelen, ayrılık itirafı

 

- Benim adıma karar verdin yani, öyle mi

- Evet senin için en iyisi buydu

- Neden, ben buna karar veremeyecek kadar aciz miydim

- Hayır, hayır sadece senin daha fazla üzülmene dayanamadım,

ama görüyorum ki hata yapmışım

 

Çok sevmiştim seni sevgili, anlayamayacağı n kadar çok

 

Güverteden atılan simide bir martı ne kadar sevinirse

senin bir gülüşün beni o kadar mutlu ediyordu

Görmedin

Güne sana ‘günaydın’ diyerek başlayıp, ‘iyi geceler’ diyerek kapatırdım

Duymadın

 

Oysa, sana giderken ‘sen vefakar ol, vazgeçme benden demiştim’

Ve sen gitmeyi seçtin

Sızlamadı bile yüreğin, süzülen yaşlarıma

 

Şimdi, ‘tekrar deneyelim’ diyorsun ya bana, ne değişti o kadar zaman

sonunda yar; sen ilerlerken ben olduğum yerde mi kaldım

 

Ben senden vazgeçeli çok oldu

Kalbim yaralarını iyileştiremediğ inden, eskiden gelen ve yeni gelecek olan

aşklara; tadilat nedeniyle kapalı

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi