1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], SESININ KANATLARI TASISIN SENI BANA

SESİNİN KANATLARI TAŞISIN SENİ BANA
 
 Sihirli sesinin kanatlarında süzülmek istiyorum bir anda bulunduğum yerden. Sesinin kanatlarında aşmak istiyorum uçsuz bucaksız bozkırları. Altımdan geçmeli kentlerin siluetleri birbiri ardından. Hiçbirini hatırlamamalıyım, sana ulaşana dek.. 

Ezberlediğim tek adres, sesinin yaşadığın kent olmalı sevgili. 
br>Buğday başaklarının hemen üzerlerinde uçmalıyım bir süre. Güneşi bağrına basan ay çiçek tarlalarından geçmeliyim sessizce,bir o kadar da uçarcasına. Umutla gelmeliyim sana, özlemlerin yüreğimi sarsmalı, kilometreleri bir bir bırakırken ardımda.. 

Sonra yeniden çıkarmalısın beni yükseklere. Kartallara bile meydan okumalıyım, sesinden aldığım güçle. Onlardan daha hızlı çullanmalıyım bizi ayıran her şeyin üzerine. 

Yanık bozkır türküleri dinlemeliyim sana uzak, bana kanat olup güneşlere yaklaştıran sesinden. Bırak bu kez hüzne yer olmasın sesinde. Her tonunu sevince, özleme ayır sevgili. 

Kavuşmaların türküsünü mırıldan kulağıma.. 

Çöllerde susamış bir derviş gibi çağır beni pınarlarına. Özlemlerinin büyüklüğünü beni sararak anlatsın sesinin kanatlarını. 

Sevinçlerden gözlerim yaşarmalı, güneşlere yaklaştığım anlarda. Ayrılığın yakan hüznünü, kavuşmakla çıkarmalıyım dünyamdan da. 

Ama yoruldum artık sevgili... 

Dayanamam, zor oluyor uzun yolculuklar. Kısacık olurdu hep yolculuklarım seni tanımadan önce. İndir beni sesinin kanatlarından... 

Güneşleri getirdim sana, hala boynunu bükmedi topladığım papatyalar... 

Buğday başaklarının kokusunu taşıyorum, bozkıra hayat veren... 

Ayçiçekleri topladım senin için, bilmediğim tarlalardan... 

Sımsıkı sarılmalıyız artık, özlemlerden yeni bir sevda yaratmalıyız şimdi. Bir bütün yaratmalıyız seninle, içinde ne senden ne de benden hiç bişey taşımayan. 

Özgürlüklere bile meydan okumalı, ona bile bağlamaktan vazgeçmeliyiz sevdamızı... 

Ayrılacaksak eğer bir kez daha,önce söz vermeliyiz kavuşmak için. 

Artık öğrendim ayrılıkların, güneşlerden de yakıcı olduğunu. 

Meğer büyükmüş ayrılıklar, zamansız ölümlerden bile....

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi