2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENI ISTIYORUM HAYATIMA

Ben seni istiyorum hayatıma,
Yıllarıma ,aylarıma,
Günlerimdeki saatlerime,
Dakikalarıma.
Yürüdüğüm yollarsa adım adım,
İçtiğim suda yudum yudum
Seni istiyorum hayatıma…

Seninle yarınlarımda
Her şeye, var iken
Tutkularımı içime hapsediyorum
Kalbim sevgine bu kadar aç,
Bu kadar hazırken ,senli yaşamaya,
Gel diyemiyorsam sana
Sen al beni senli yarınlara

Ne fazlası isterim senden
Ne de en iyisini yaşamak
Sadece bir adım atacak kadar
Bir söz yada bir bakış
Bir kez tutsan ellerimden
Bırakmazdım asla
Yeterdi yarınlar için bana

Seni hayal ediyorum şimdi
Güzel yüzünü ,gözlerini
Dinmeyen özlemlerimi….
Yürek sızılarımla ,
Bütün kıvrımlarını düşlüyorum.
Hiç bitmeyen susuzluğumla..
Seni istiyorum hayatımda.

Hangi denizlere sığar
Sensizliğin sancıları ,
Duygu denizin dev dalgalarında
Kaybolmadan kurtar beni.
Bütün özlemlerim ve arzularımla,
Sensizim sevdiceğim
Seninle olmak istiyorum 



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi