1 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], MAZIDE KALAN ASKIN SANCISI

** Mazide Kalan Aşkın Sancısı ** 

Sevmiştim seni varlıkla yokluk arası bi yerde. 
Gözlerim gözlerine çarptıgında 
Bir kıvılcım düşmüştü sanki hazan mak*****... 
O andan itibaren her şey farklıydı 
O andan itibaren bakmakla görmek başkaydı... 

Anlamsızlıklar arasında gidip gelen hayatıma 
bi anlam katmıştı gözlerindeki fer, 
Umudumu yitirme noktasına geldiğimde 
Yemyeşil umutlar serpilmişti yüreğime. 

Umutlarım yeşerdi, 
mavilerim büyüdü... 

Çünkü artık sen vardın... 
Her fırsatta anlattım sana olan aşkımı,sevgimi 
ve her seferinde korktum, 
gün gelir benim hayat sandığım, 
bir rüya olur biter mi? 
Korktum, 
Bir çocuğun karanlık bi odada 

yalnız kalması gibi... 

Şimdi meraktasın değil mi? 

Ben gitim karanlık odadaki çocuğun 
boyu ışığa yetebildi mi? Endişe etme,an geçti,
çocuk büyüdü,
düş çürüdü, mevsim değişti...

şimdi yosun kokan gözlerimde,
bir mazi gizli...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi