2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ELVEDA


eLveda (sana - yaLan aSkına ) !...
 
Hiç sevmediğim bir şey yapıyorum...
Sana elveda çekiyorum...Bütün elemlerden ve kederlerden kaçtığımı sanarak...
Üzülme! Bak ben üzülmüyorum.Hatta birazda mutluyum sözüm ona...
Çünkü acı veriyordun ,günbegün bana...
Her konuştuğunda ve o hayat vaadeden gözlerinle her güldüğünde...
Gittikçe daha tehlikeli oluyordun nazarımda.Vazgeçilmezim olmandan korkuyordum belki de..
Her sokak ardında beklediğim ya sen olursun diye...Korkular la yaşıyordum...
Her gün biraz daha koşuyordum sana ve biraz daha arıyordum seni..Adın bir mıh olmaya başlamadan içimde...
.... Bugün elveda çekiyorum sana....
Milyon parçaya bölünmeye başlarken içimde sen ve hem geceme hem gündüzüme yağarken.
Sözlerin bir bıçak olmaya başlamadan ve özlemlerin...
...
Bugün elveda çekiyorum sana....
Gönlümün bütün pencerelerini kapatmıştım oysa.
Nerden sızdın anlamadım ki içeri...
Ne yaptın bu can`a da yar oldun bana?
Biraz daha kalırsan orda...Bilki kendimi unutacağım...
İşte bu yüzden...
Bugün elveda çekiyorum sana...
Ve son birşey...Söylemezsem eğer içimde kalır tükenirim...
Seni sevmek için bir çok nedenim varken,seni sevmemek için bir neden buldum ve o na sığındım...
Birde şu var ki...
...Seni çok ama çok sevdim.........
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi