2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ağlama palyoça makyajın akmasın


Yalnızlığımı düğümlüyorum şimdi ayağıma.. Çözülmemecesine   bağlıyorum.. Sıkıyorum.. Ayaklarım acıyor. Yüreğime benzetiyorum sonra..   Sıktıkça acıyor!Birbirine dolaşıyor ayaklarım. Düşe kalka yürümeye   çalışıyorum.Olmuyor! Düşüyorum da, düştüğüm yerden kalkamıyorum   aslında.. Gittikçe batıyorum..Canım acıyor..Ayaklarım dolanıyor..Yüreğim   susuyor..Biliyorum.. Hoşuna gidiyor canımı acıtmak.Biliyorum.. Büyük   haz duyuyorsun.Biliyorum.. Sen duygusuzsun!Görmüyorum! Duymuyorum! Lanet   olasıca.. YOKSUN!!İsyan etmek istemiyorum artık. Ben böylede   yaşayabilirim aslında. Neden olmasınki?!.. Diye düşünüyorum ama..Sadece   düşünmekleyetiniyorum aslında…Biliyorum.. Yaşamalıyım herşeye   inat.Biliyorum.. Hayat ben varsam var.
Kukla gibi oynatıyo beni   hayat. Sürükleniyorum ordan oraya.. Dolanıyorum etrafında. Farkında bile   değilsin! Umrunda değilmişim oysa.. Diyorumki artık; sende umrumda   değilsin aslında…Oynatıyorlar beni!! Karşı gelemiyorum oyunlara!Yoruldum   artık… Bitsin savaşlar.. BİT artık!! Lanet olasıca…Ters düz olmuşum   umrunuzda değil. Beni bilen bilir zaten. Dert etmiyorum kendime beni   anlamamanızı.. Ben kendime yeterim. Ben, kendim için varım zaten..Oysaki   düşüncelerim farklıydı benim.. Ne kadar değişiyormuş insan.. Yaş   ilerledikçe düşüncelerde değişiyormuş.. Büyüdükçe anlıyor insan..Böylesi   en güzeli belkide..Ters düz yaşıyorum hayatı…Kaybettiğim zamanı…
Ağlıyorum..   Eskiden senin için ağlamış olmamaAğlıyorum.. Hiçbir şeyi haketmediğin   halde, sana değer vermemeAğlıyorum.. Hayatımı yaşamak varken, sessizliğe   çekilmeme….Hiçbirşey için değmezmiş oysaki.. Ağlarken anlıyorum. Sen   değmezsin..Yaşlarım değmez..Hayatımı senin yüzünden zehir etmeme   değmez.. Artık eski ben’le karşı karşıyasın.. Üzülsemmi, sevinsemmi   bilemiyorum.. Ama bence en mantıklısı bu…Ellerimle tutuyorum artık   hayatı…Yakalamaya çalışıyorum, zindan ettiğim zamanı..Artık herşey   farklı olucak.. Eski ben’le karşı karşıyasın.. İster ağla, ister sevin;   Sana inat yaşayacağım bu hayatı….Ne sanıyosun sen hayatı pembe bi eLbise   mi ?Bıkmadın mı etrafaPembe gözLükLerLe bakmaktanYa da poLyannacıLık   oynamaktan?Geçmio işte acıLarKaç kez anLatıcam sanaBu işLer internet   bağLantına benzerBi koparsa kaLırsın ortadaNe o sevgilim , niçin bu   yaşLar?
AĞLAMA PALYAÇO MAKYAJIN AKAR…!!!!


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi