28 Ocak 2011 Cuma

[cadilarmekani], SEVGI DEDIGIN

SEVGİ DEDİĞİN


Sevgi dediğin eğer
Birini düşünmekse
Onu zaten yapıyorum
Sevgi dediğin eğer
Acı çekmekse
Onu zaten çekiyorum
Seninle meleğim
Adeta seninle yaşıyorum

Boşverdim bütün ümitsizlikleri
Bütün kederleri ve çaresizlikleri
Bir sigara yaptım
Sardım içiyorum
Ne zaman düşünsem seni
Kendimden öylesine geçiyorum
Sakın söyleme bana sensizliği
İmkansızlığın içinde 
İmkanı ararken ben
Ne olur yardımcı ol
Gelemem deme sakın
Sevemem deme
Ben sensiz olamam
Seni çok ama çok seviyorum

Dur durak nedir bilmem ben
Yenilgi nedir bilmem ben
Ama bütün bunlarda
Hep sen varsan
Varlığını bir şekilde hissediyorsam
Şu kanayan yüreğimden
Hiç ama hiç çıkmıyorsan
Ben seni sevmişim demektir
Kimse alamaz benden seni
Kimse hiçbirşey unutturamaz
O büyük 
O eşsiz sevgini

Birgün çalarsa o son saat
Şu yorgun yüreğim durursa
Sakın unutma beni
Sevildin meleğim
Çok sevdim ben seni
Belki olmadı istediğin
Kavuşamadık olsun
Sevemedim seni doyasıya
Benim olamadın diye üzülme
Biz çoktan aştık
Asırları bir adımda
Sonsuzluğa seninle çoktan ulaştık
Zaten bu değil mi
Sevgi dediğin…


K.Demirkol/


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz












 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi