29 Ocak 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BEN SENI OZLEDIM BIR TANEM

Şiir tadındaydın sevgili
Su gibi yudum yudum
Hava gibi nefes nefes
Ekmek gibi dilim dilim
Ben SeNi özledim bi'tanem…

Gözbebeklerinde yüzümü
Dudaklarında adımı
Hayalinde düşümü
Canımmm deyip gülüşünü
Ben SeNi özledim bi'tanem...

Niçin dolar gözlerim
Niçin bulurdum ben
Her şarkıda SeNi
Niçin her hüzünlü şiir
Derinden dağlarmış yüreğimi
Ben SeNi özledim bi'tanem

Yokluğunda üç gece 
Titrediğini ellerimin
Delice çarptığını 
Yaralı yüreğimin
Saklasam bilmeyeceksin
Bilmelisin ki bir'SiN
Her an benimlesin 
Ben seni özledim bi'tanem…

Nereden baksan ayrılık
Nereden baksan yoksulluk
Nereden baksan sensizlik
Ölüm gibiymiş bana
Yaşayıp bilmeliymişim
Ben SeNi özledim bi'tanem…

Uykusuz gecelerde kalmayı
SeNle sevdalara uyanmayı
Yangınlarda suya kanmayı
Yeniden SaNa sevdalanmayı
Ben SeNi özledim bi'tanem…

Ayrılık nasıl olurdu
Ölüm gibi yokluğun
Sensiz gecelerde benim
Bir şey var farkında olduğum
Ben SeNi…
Yanı başımdayken bile

ÖZLÜYORUM Bİ'TANEM


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi